۷ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۰۷

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

آنالیز خوبی از تیم ملوان داشته‌ایم/ هواداران از تیمشان حمایت کنند

آنالیز خوبی از تیم ملوان داشته‌ایم/ هواداران از تیمشان حمایت کنند

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: آنالیز خوبی از تیم ملوان داشته‌ایم و نقاط قوت و ضعفشان را بررسی کردیم تا بتوانیم بازی بسیار خوبی را همراه با برنامه ارائه دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آل نعمه بعد از ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم ملوان، اظهار کرد: فردا یک بازی خیلی مهم با یک تیم خوب و بالای جدول داریم. ملوان تیم خوبی است و قطعاً بازی فردا برای ۲ تیم سخت خواهد بود.

وی اضافه کرد: ما هم تدابیر خودمان را برای بازی فردا داریم و می‌دانیم از بازی چه می‌خواهیم و آنالیز خوبی از تیم ملوان داشته‌ایم و نقاط قوت و ضعفشان را بررسی کردیم تا بتوانیم بازی بسیار خوبی را همراه با برنامه ارائه دهیم.

وی افزود: از هواداران فولاد انتظار داریم مثل همیشه از تیمشان حمایت کنند و قطعاً اگر حمایت هواداران باشد، می‌توانیم روند خوبمان را ادامه دهیم و می‌توانیم یک فوتبال تهاجمی و خوزستانی را در بازی فردا ببینیم.

آل نعمه درباره جذب بوحمدان و شیمبا به تیم فولاد خوزستان گفت: فکر می‌کنم تا عصر امروز تکلیف این بازیکنان نهایی خواهد شد و باشگاه اعلام می‌کند که چه نفراتی از تیم خارج و چه نفراتی جذب می‌شوند.

وی درباره مصدومان تیم فولاد خوزستان بیان کرد: مریدی و شاه عباسی را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره تقویت کادر فنی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: جودکی به عنوان بدنساز و صالح مصطفوی و خاچاتو طوریان به عنوان کمک مربی به کادر فنی این تیم اضافه خواهند شد.

کد خبر 6038088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha