۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهر تهران:

آموزش صحیح مجریان انتخابات در پیشگیری از تخلفات بسیار مؤثر است

آموزش صحیح مجریان انتخابات در پیشگیری از تخلفات بسیار مؤثر است

تهران- رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهر تهران گفت: آموزش صحیح مجریان انتخابات در پیشگیری از تخلفات بسیار مؤثر است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مخبریان نژاد بعد از ظهر دوشنبه در همایش توجیهی تبیینی سر بازرسین و بازرسان شهر تهران اظهار کرد: مجریان انتخابات می‌بایست با کسب آموزش‌های لازم در زمان اجرای انتخابات در صورت بروز هرگونه مشکل، تصمیمات مناسبی در زمینه رفع آن اتخاذ کنند تا در روز انتخابات روند اخذ رأی از مردم به خوبی صورت پذیرد.

مخبریان نژاد افزود: خوشبختانه تمهیدات لازم از سوی دست اندرکاران پیش بینی شده تا مشکلی برای حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی به وجود نیاید.

وی خاطر نشان کرد: پیشگیری از بروز تخلفات، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات و پیگیری جرایم انتخاباتی از جمله اهداف و وظایف هیئت بازرسی انتخابات می‌باشد.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهر تهران سپس حضور به موقع و متعهدانه در شعب اخذ رأی، داشتن سعه صدر و بردباری را از دیگر وظایف اعضای هیأت بازرسی بر شمرد.

مخبریان نژاد با تاکید بر اینکه اعضای هیأت بازرسی به عنوان ناظران حسن اجرای قانون در روند برگزاری انتخابات، مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، ادامه داد: آشنایی اعضای هیأت بازرسی انتخابات پایتخت با دستورالعمل‌های انتخابات مهم است و بازرسان انتخابات باید اشراف کامل و کافی به قوانین انتخابات داشته باشند.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهر تهران در ادامه اظهار کرد: صیانت از آرای مردم، رسیدگی به تخلفات احتمالی انتخابات و آشنایی با دستورالعمل‌های جدید انتخابات از وظایف هیأت بازرسی انتخابات شهر تهران است.

وی در پایان از آمادگی کامل این هیئت برای کنترل و بازرسی جریان انتخابات و رسیدگی به موقع و مناسب به گزارشات تخلفات احتمالی خبر داد و گزارش جامعی را از روند جذب نیروی انسانی و ساماندهی کمیته‌های هیأت بازرسی انتخابات شهر تهران ارائه نمود.

کد خبر 6038203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha