۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۵

تعزیر قاچاقچی سوخت در زاهدان

تعزیر قاچاقچی سوخت در زاهدان

زاهدان- سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان از محکومیت پنج میلیارد ریالی قاچاقچی سوخت در زاهدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده قاچاق پنج هزار و ۸۳۳ لیتر گازوئیل به ارزش دو میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال در شعبه چهارم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان رسیدگی شد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: این شعبه، پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود در پرونده و بررسی بارنامه‌های صوری، اتهام انتسابی را محرز و متهم را برای خرید و فروش سوخت خارج از ضوابط تعیینی دولت به پرداخت چهار میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته انصاری، متهم برای بهای مال از دست رفته نیز به پرداخت دو میلیارد و ۱۹۹ میلیون ریال جریمه نقدی و در مجموع به پرداخت ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سرپرست اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان بیان کرد: با گزارش شرکت پخش فرآورده‌های نفتی این تخلف برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

انصاری تصریح کرد: با استعلام از اداره راهداری جاده‌ای مشخص شد متهم با بارنامه صوری به شارژ کارت سوخت و در نهایت قاچاق سوخت اقدام کرده است.

کد خبر 6038980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محسن IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
      0 0
      با سلام چه تعزیراتی که جایگاه های سوخت رو مدیرت نمیکنه کارت مادر رو همه جایگاه ها میفروشن پنج درصد اونم اگر طرف پارتی داشته باشه بهشون بنزین میدن 95درصد کارت مادر دست سوخت کشا توزیع میشه