۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد خبر داد؛

آماده باش نیروهای ستادی و پشتیبانی یزد تا پایان بارش‌ها

آماده باش نیروهای ستادی و پشتیبانی یزد تا پایان بارش‌ها

یزد- رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری یزد از آماده‌باش کامل نیروهای ستادی و عملیاتی سازمان تا پایان بارش برف و بروز مشکلات احتمالی خبر داد.

مهدی فعالی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: آماده باش کامل نیروهای ستادی و عملیاتی و توجیه شرح وظایف تمامی نیروهای ستاد بحران سازمان انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: هماهنگی با ستاد بحران و معاونت خدمات شهری شهرداری و پشتیبانی لجستکی مناطق ۵ گانه با در اختیار قرار دادن ناوگان به مناطق برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان در معابر شهری در دستور کار قرار دارد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد از به‌روز رسانی خودروهای ناوگان اتوبوسرانی نظیر تجهیز به زنجیر چرخ، تأمین لاستیک، رفع نواقص و انجام تعمیرات لازم خبر داد و افزود: بهسازی و آمادگی کامل خودروهای ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی درون شهری برای ارائه خدمت به شهروندان و تسهیل در امر عبور و مرور در معابر شهری انجام شده است.

وی همچنین به آماده باش ناوگان حمل و نقل همگانی تاکسیرانی شهری بویژه مستقر در پایانه‌های مسافربری راه آهن و ترمینال برای حمل و نقل مسافران و آماده باش ناوگان حمل و نقل همگانی مینی‌بوسرانی در سطح شهر بویژه مستقر در پایانه‌ها اشاره کرد.

فعالی با تاکید بر ضرورت استفاده از ناوگان حمل و نقل همگانی در شرایط بارش باران و برف و استفاده کمتر از خودروی شخصی در سفرهای شهری از آماده باش کامل نیروهای بازرسان خطوط ناوگان حمل و نقل همگانی درون شهری خبر داد.

کد خبر 6039036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      2 0
      واقعا خیلی آماده هستید فقط یه سری به میدان های سطح شهرم بزنید و لذت ببرید از جمع شدن آبهای دور میدان که ماشینها برای رفت و آمد اصلا دچار مشکل نمی‌شوند و همه چیز گل و بلبل هستش
    • سعید IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 0
      منتشر بشه یا نشه چه دردی را درمان میکنه
    • سید حسن MD ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۹
      1 1
      فکر کنم نیروهای اماده باش فقط اماده هستند و کاری نباید بکنن مثل اون سربازی که اول تا اخر عملیات یک گوشه ایستاده بود و نجنگید در پایان جنگ فرمانده احضارش کرد و علت را جویا شد سرباز گفت قربان یکدستم سپر یکدستم شمشیر روی سرم کلاهخو اهنی پایم چکمه سنگین با این وضع چطوری میتونستم بجنگم حالا بعضی نیروها
    • ناشناس IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      0 0
      کجا اماده هستید؟ دوری تو سطح شهر بزنید ببینید از وضعیت باخبر باشید لااقل الکی میگن اماده باشیم تو خونه پای بخاری بله اماده هستن