۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴

رییس هیات بازرسی ترکمن خبرداد؛

آغاز گمانه زنی ها برای کاندیداهای پیروز در بندر ترکمن

آغاز گمانه زنی ها برای کاندیداهای پیروز در بندر ترکمن

بندرترکمن- رییس هیات بازرسی شهرستان ترکمن گفت: جنب و جوش نامزدها و طرفداران آنها در ستاد انتخاباتی بندر ترکمن دو چندان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ابراهیم شربتی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون در حال نزدیک شدن به روز انتخابات هستیم و هر برگ از آرا برایندی از منافع ملی و فردی خواهد بود.

وی افزود: اکنون که روزهای تبلیغاتی انتخابات در حال اتمام است تلاش نامزدها برای جلب آرا بیشتر شده و آنچه که در ستاد انتخابات جلب توجه می‌کند حضور اقشار در سنین متفاوت است.

رئیس هیأت بازرسی شهرستان ترکمن گفت: اکنون جنب و جوش نامزدها و طرفداران آنها در ستاد انتخاباتی دو چندان شده و گمانه زنی‌ها برای اینکه چه کسی به پیروزی می‌رسد آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه شور و اشتیاق انتخاباتی منحصر به شهرستان بندر ترکمن نیست و روستاها هم به شیوه خود هیجان انتخاباتی را تجربه می‌کنند، افزود: نامزدهای انتخاباتی به خوبی می‌دانند که رأی روستاییان هم در سرنوشت نتیجه انتخابات از اهمیت بالایی برخوردار است.

شربتی اظهار کرد: در شهرستان ترکمن ۶۸ سربازرس و بازرس وظیفه نظارت بر روند برگزاری انتخابات را بر عهده دارند و با دقت مسائل را رصد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: تمام تمهیدات و اقدامات و جلسه‌های آموزشی برای عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان انجام شده است.

رئیس هیأت بازرسی شهرستان ترکمن با بیان اینکه تا کنون گزارشی از تخلفات در این شهرستان ارائه نشده است، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت بروز تخلف با شماره ۳۴۴۲۳۰۹۶ تماس بگیرند و گزارش دهند.

وی افزود: در شهرستان ترکمن ۶۴ صندوق رأی به صورت ثابت و سیار برای اخذ آرای مردم پیش بینی شده است و با هماهنگی عوامل شرایط برای برگزاری انتخابات پر شور و قانونی در بندرترکمن فراهم شده است.

کد خبر 6039075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha