۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۱

لوکاشنکو: امیدوارم به زودی با اردوغان دیدار کنم

لوکاشنکو: امیدوارم به زودی با اردوغان دیدار کنم

الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس ابراز امیدواری کرد که بتواند به زودی با رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای خود دیدار کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نووستی، الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس به مناسبت هفتادمین سالگرد تولد رجب طیب اردوغان همتای ترکیه‌ای خود را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که به زودی دیداری بین رئیس جمهور دو کشور برگزار شود.

در پیام تبریک لوکاشنکو آمده است: شما را به عنوان یک سیاستمدار پیگیر و دانا و فردی کاملاً فداکار در راه خدمت به مصالح کشور می‌شناسیم که در عرصه کار دولتی و در سطح کشور به دستاوردهای بزرگی دست یافته‌اید و توانسته‌اید توانایی‌های خود را در زمینه‌ها و موقعیت‌های مختلف اثبات کنید.»

الکساندر لوکاشنکو تاکید کرد که رئیس جمهور ترکیه از فعالیت حرفه‌ای نامحدود، جذابیت و عمل گرایی برخوردار است که او را از دیگران متمایز می‌کند و احترام واقعی را برمی انگیزد.

رئیس جمهور بلاروس ابراز اطمینان کرد که همتای ترک خود ایده‌ها و برنامه‌های آتی زیادی دارد که باید به خاطر آینده ترکیه اجرا شود.

لوکاشنکو خاطرنشان کرد که امیدوار است به زودی با رئیس جمهور ترکیه دیداری داشته باشد که مطمئناً صفحه جدیدی در روابط مینسک و آنکارا باز خواهد کرد.

کد خبر 6039401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha