۸ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۴۸

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

ملوان خط حمله خوبی دارد/ موقعیتی به حریف ندادیم

ملوان خط حمله خوبی دارد/ موقعیتی به حریف ندادیم

اهواز- سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: ملوان در خط حمله تیم خوبی است اما امروز به آنها موقعیتی ندادیم و خدا را شاکرم که بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آل‌نعمه عصر امروز سه‌شنبه پس از بازی تیمش با تیم ملوان در نشست خبری اظهار کرد: بازی جان‌داری بود و می‌دانستیم مقابل ملوان که بیشتر تیم‌ها را سورپرایز کرده بود، بازی سختی خواهیم داشت.

وی افزود: به بازیکنانم افتخار می‌کنم که توانستند بازی را برگردانند و حتی می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم. همچنین از هواداران که در ورزشگاه ما را حمایت کردند، قدردانی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بیان کرد: نقطه قوت تیم ملوان وسط زمین آن‌ها بود که در طول هفته در این زمینه برنامه‌ریزی داشتیم و با برنامه تمرین کردیم. ملوان در خط حمله تیم خوبی است اما امروز به آنها موقعیتی ندادیم و خدا را شاکرم که بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید.

وی در پاسخ به این سوال که در زمان مارتینز از بازیکنان جوان استفاده بی‌رویه می‌شد، تاکید کرد: ما قطعاً جوانان خوبی داریم و بازی دادن به جوانان تبعات دارد اما اینکه چه زمانی به این جوانان بازی بدهیم، بسیار مهم است. امروز هم دیدید وقتی که عسگری وارد زمین شد توانست گل بزند و از فرصتی که در اختیار او بود به خوبی استفاده کند.

کد خبر 6039461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha