۹ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۳۶

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

۲۵۰ اثر از کشورهای خارجی به جشنواره فیلم رسام رسید

۲۵۰ اثر از کشورهای خارجی به جشنواره فیلم رسام رسید

خرمشهر -مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: از ۷۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» ۲۵۰ اثر از کشورهای دیگر بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا مرادحاجتی عصر سه‌شنبه در آئین اختتامیه پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه دفاع مقدس «رسام» اظهار کرد: روزی دشمن بر دیوارهای ما نوشت آمده‌ایم که بمانیم اما این اتفاق نیفتاد و ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشته‌ایم، امروز با افتخار هنرمندان جوانی را داریم که در این جشنواره بین المللی شرکت کرده‌اند و تقریباً از ۷۶۰ اثر رسیده به دبیرخانه ۲۵۰ اثر از کشورهای دیگر بوده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان بیان کرد: امروز پرافتخاریم که در سرزمین آبادان و خرمشهر، اختتامیه جشنواره‌ای را برگزار می‌کنیم که به استقامت مردان مرد و زن‌های بزرگ این سرزمین می‌پردازد. ما ممنون دار مادرانی هستیم که فرزندانی برای نظام جمهوری اسلامی تربیت کردند که بمب‌های اتم، ناوها و موشک‌های قاره پیما چاره فرزندان مؤمن شما را نکرد.

سردار حاجتی گفت: اگر یک روز نیروهای مسلح تیر و تفنگ در اختیار داشتند امروز سلاحی که ما در اختیار داریم، دوربین است.

وی عنوان کرد: ما در سرزمین دفاع مقدس، در ایام راهیان نور و انتخابات به دنیا سیگنال می‌دهیم که ما فرزندان روح الله زنده‌ایم.

کد خبر 6039781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha