۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۰۵

فرمانده حوزه بسیج شهدای لاهرود:

انتخابات تضمین و تثبیت‌کننده عزت، اقتدار و امنیت ملی است

انتخابات تضمین و تثبیت‌کننده عزت، اقتدار و امنیت ملی است

لاهرود- فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات، تضمین و تثبیت‌کننده عزت، اقتدار و امنیت ملی است

سروان پاسدار فرهاد اسماعیل‌اوغلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با دعوت آحاد مردم به حضور گسترده در انتخابات پیش رو اظهار کرد: انتخابات نشان‌دهنده اقتدار ملی، مظهر مردم‌سالاری دینی و حق طبیعی مردم است.

وی تصریح کرد: در طول سال‌های گذشته مردم ایران هر جایی که انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی به حضور آنها نیاز داشته زنده‌تر و پرشورتر از همیشه در میدان حاضر بوده‌اند و این حضور سبب شد دشمنان همواره در محاسبات غلط خود بازنگری کنند و از توهمات و آرزوهای باطل خود فاصله بگیرند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود گفت: بی‌شک مردم قهرمان و غیرتمند ایران اسلامی در این انتخابات پیش رو نیز علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی و مطالبات به حق خود از مسئولان، برای لبیک گفتن به رهبر فرزانه انقلاب و حفظ آرمان‌های والای شهدا، برگ دیگری بر حماسه‌های حضور خواهند افزود.

اسماعیل‌اوغلی افزود: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی اهمیت حیاتی دارد و این حضور و حمایت مردمی است که کشور را در برابر دشمنان بیمه کرده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات به معنی حمایت از جمهوری اسلامی و نظام اسلامی است و در این میان هر کسی و در هر مقامی خواسته یا ناخواسته بخواهد مردم را از انتخابات دلسرد کند، اشتباه بوده و این به ضرر کشور است.

اسماعیل‌اوغلی با بیان اینکه مشارکت و حضور مردم در صحنه یکی از مهمترین نمادهای احقاق حق و ادای تکلیف بر شمرده می‌شود، اضافه کرد: شرکت مردم در انتخابات سبب اقتدار نظام اسلامی و ابهت ایران اسلامی می‌شود، بنابراین همه معتمدان، جوانان، فعالان، مدیران فضای مجازی و همه آن کسانی که مخاطبانی دارند باید در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب به وظیفه تاریخی و حیاتی خود عمل کرده و در حد توان مردم را به انتخابات دعوت کنند.

وی تاکید کرد: مشارکت و حضور مردم در انتخابات زمینه‌ساز تضمین و تثبیت عزت، اقتدار و امنیت همه‌جانبه می‌شود و مجموعه سپاه و بسیج نیز برابر وظایف ذاتی خود برای مشارکت، حضور حداکثری و سلامت و امنیت انتخابات به رسالت خود عمل خواهد کرد.

اسماعیل‌اوغلی بیان کرد: مشارکت یکی از مهمترین برکات و ثمرات دین مبین اسلام و به تبع آن انقلاب اسلامی در تاریخ معاصر ایران است که با تکیه بر جمهوریت و اسلامیت نظام، زمینه بسیار مناسب و تعیین‌کننده‌ای برای شرکت در فرآیند تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت ملی فراهم کرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای لاهرود ادامه داد: در آخر به عنوان سرباز کوچک در گوشه‌ای از خاک مقدس ایران که همواره تمام عشق و علاقه‌ام نوکری برای مردم بوده و هیچ منزلت و افتخاری جز سربازی و خدمت و فداکاری برای مردم بر خودم قائل نیستم، درخواست می‌کنم در انتخابات پیش رو برای رضای خداوند متعال و رهبر و به خاطر وطن و خاک مقدس ایران و شهدای گلگون کفنمان پای صندوق‌های رأی حاضر شوید.

کد خبر 6040078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha