۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۳۲

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی:

توسعه سیاسی و اقتصادی با مشارکت حداکثری رقم می خورد

توسعه سیاسی و اقتصادی با مشارکت حداکثری رقم می خورد

بیرجند- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی با بیان اینکه در مفهوم توسعه همگرایی و همدلی را داریم، گفت: توسعه سیاسی و اقتصادی با مشارکت حداکثری مردم رقم می خورد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی ذاکریان ظهر چهارشنبه در مراسم تجلیل از جوانان حوزه جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه جوانی مترادف با تحول خواهی و مطالبه گری و انعطاف پذیری و انگیزه و آرزو برابر است، افزود: منشأ انگیزه درون و اندیشه است.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های پایین‌استان در برخی شاخصه‌های اقتصادی گفت: باید با تکیه بر توانمندی‌های خود این مهم را ارتقا دهیم.

ذاکریان به جوان گرایی و تحول خواهی دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مهار تورم به عنوان مهمترین شاخص اقتصادی که افزایش رضایت مردم، سرمایه‌گذاری و امید آفرینی را به دنبال دارد در دولت انجام شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات هدفمند و به صورت کاملاً منطقی و نظام مند به عرصه تولید تزریق شد که این سیاست‌ها و برنامه‌ها موجب شد تورم از سال گذشته تاکنون کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و قدرت خرید مردم افزایش یافته است.

ذاکریان با بیان اینکه در مفهوم توسعه همگرایی و همدلی را داریم، بیان داشت: ۱۱ اسفند ماه همه با هم باید توسعه سیاسی را رقم بزنیم و با شور و شعور در انتخابات حضور داشته باشیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان جنوبی تاکید کرد: توسعه اقتصادی هم با حضور مردم رقم می‌خورد که باید مشارکت داشته باشند.

کد خبر 6040171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha