۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۵

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان:

۳ حادثه گازگرفتگی در اصفهان ۷ مصدوم و یک فوتی داشت

۳ حادثه گازگرفتگی در اصفهان ۷ مصدوم و یک فوتی داشت

اصفهان - سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: سه حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر هفت مسموم و یک فوتی داشت.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به وقوع سه حادثه گازگرفتگی در استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه حادثه گازگرفتگی در فلاورجان روستای کافه شأن در اتاق نگهبانی باغ به ستاد فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: برای این حادثه یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: یک نفر آقا ۲۰ ساله در این حادثه مسموم و به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل شد.

وی گفت: همچنین یک نفر آقای ۲۰ ساله نیز در این حادثه جان خود را از دست داد.

عابدی با اشاره به حادثه گازگرفتگی در خیابان آپادانای اصفهان نیز اشاره کرد و ادامه داد: این حادثه ساعت ۷ و ۵۸ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه این حادثه به علت نقص در لوله بخاری اتفاق افتاده است، ادامه داد: برای این حادثه نیز یک واحد امدادی اعزام شد که چهار مسموم این حادثه شامل ۲ مرد و ۲ زن را به بیمارستان الزهرا منتقل کرد.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به حادثه گازگرفتگی دیگر در فلاورجان روستای طاد نیز گفت: این حادثه نیز ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به مسمومیت ۲ نفرآقا ۲۴ و ۵۵ ساله در این حادثه افزود: یک واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ برای این حادثه اعزام و مسموم شدگان را به بیمارستان امام خمینی فلاورجان منتقل کردند.

کد خبر 6040388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha