۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۵۲

امام جمعه ارومیه:

اخلاق اسلامی از سوی نامزدها در رقابت‌های انتخاباتی رعایت شود

اخلاق اسلامی از سوی نامزدها در رقابت‌های انتخاباتی رعایت شود

ارومیه - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه بر حضور گسترده در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید در رقابت‌های انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی اخلاق اسلامی رعایت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان شرکت در انتخابات را موجب حفظ کیان ایران اسلامی دانست و گفت: حتی اگر کسی با فکر مادی نیز بنگرد باید برای حفظ امنیت و رفاه کشور در انتخابات شرکت کند چرا که شرکت در انتخابات یک موضوع عقلانی است.

وی همچنین نامزدهای انتخاباتی را به رعایت اخلاق در رقابت‌های انتخاباتی توصیه کرد و افزود: باید در رقابت‌های انتخاباتی در فضای حقیقی و مجازی اخلاق اسلامی رعایت شود و در حقیقت از توهین کردن و تخریب یکدیگر به جد پرهیز کنند.

وی اضافه کرد: دشمنان دندان‌هایشان را علیه انتخابات و ایران اسلامی تیز کرده اند بنابراین در چنین شرایطی برای اینکه مملکت از گزند دشمنان در امان بماند، باید یکدل و متحد در انتخابات شرکت کنیم.

حجت الاسلام قریشی به لزوم توجه به موضوع انتخاب اصلح اشاره کرد و ادامه داد: باید سعی شود در انتخابات افراد مؤمن و ساده زیست همان‌گونه که مقام معظم رهبری فرمودند، انتخاب شوند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار کرد: باید تلاش شود حضور مقتدرانه در انتخابات داشته باشیم زیرا اگر حضور ضعیف داشته باشیم، دشمن قوی می‌شود و حضور قوی ما موجب یاس دشمنان خواهد شد.

امام جمعه ارومیه با بیان اهمیت بیان و پرداخت به مباحث قرآنی خصوصاً در ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: همه باید با قرآن کریم بیش از این مأنوس باشیم و در جهت ترویج و اشاعه فرهنگ قرآنی در جامعه نقش خود را ایفا کنیم.

کد خبر 6040440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha