۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۸:۵۴

فرماندار سنندج:

سنندجی‌ها فردا حماسه استقبال از رییس جمهور را تکرار کنند

سنندجی‌ها فردا حماسه استقبال از رییس جمهور را تکرار کنند

سنندج_ فرماندار سنندج از مردم این شهرستان خواست، فردا با حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و شرکت در انتخابات، حماسه بی‌نظیر و باشکوه استقبال از رییس جمهور را تکرار کنند.

حسن عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۱۶ کاندیدا در مهلت قانونی انتخابات ثبت‌نام خود را نهایی کردند که در هیأت اجرایی صلاحیت ۹۸ نفر آنان تأیید شد.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران تصریح کرد: در نهایت تعداد تأیید صلاحیت‌شدگان این حوزه در شورای نگهبان ۶۸ نفر شد.

وی اضافه کرد: دو نفر از این تعداد به حوزه‌های انتخابی قروه، دهگلان، سقز و بانه تغییر حوزه دادند و یک نفر هم از تهران به این حوزه اضافه شد.

به گفته عسکری، با انصراف ۱۹ داوطلب، اکنون ۴۸ نفر از این تعداد در کورس رقابت انتخابات باقی مانده و برای کسب دو کرسی نمایندگی این حوزه رقابت خواهند کرد.

وی یادآوری کرد: حدود ۶ هزار نفر کار برگزاری انتخابات در حوزه انتخابی سنندج، دیواندره و کامیاران را بر عهده دارند.

فرماندار شهرستان سنندج تعداد شعب اخذ رأی در این شهرستان را ۲۶۵ شعبه اعلام کرد و گفت: ۱۵۶ شعبه آن شهری و ۱۰۹ شعبه هم روستایی است.

عسکری در پایان سخنانش از مردم شهرستان سنندج خواست، با حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی و شرکت در انتخابات، حماسه بی‌نظیر و باشکوه استقبال از رئیس جمهور را تکرار کنند.

کد خبر 6040964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha