۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۱۷

مدیر ستاد کانون های مساجد مرکزی خبر داد؛

درخشش گروه تئاتر بچه‌های مسجد روستای مرزیجران در «مهر محرم»

درخشش گروه تئاتر بچه‌های مسجد روستای مرزیجران در «مهر محرم»

اراک- مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد مرکزی گفت: گروه تئاتر بچه‌های مسجد روستای مرزیجران اراک در رویداد ملی «مهر محرم» حایز کسب رتبه نخست شد.

مرتضی انقانی در گفت‌و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علی اکبر سجادی مسجد امام حسین علیه السلام روستای مرزیجران اراک در رویداد ملی و مسابقه بین‌المللی «مهر محرم» حائز کسب رتبه نخست شدند.

وی افزود: در این رویداد در بخش فیلم کوتاه داستانی رتبه اول به مهدی احمدی کارگری اثر «ایستگاه عشق» تعلق گرفت.

انقانی تصریح کرد: ایستگاه عشق به موضوع برپایی ایستگاه صلواتی در ماه محرم و صفر به همت نوجوانان مسجدی پرداخته است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی گفت: تدوینگر و صدابردار این فیلم کوتاه محسن دارا و نویسنده و کارگردان آن مهدی احمدی بوده‌اند که محرم و صفر ۱۴۰۲ به همت بچه‌های مسجد امام حسین علیه السلام روستای مرزیجران ساخته شده است.

وی افزود: آئین اختتامیه این دوره از رویداد ملی و بین المللی مهر محرم با حضور جمعی از مسؤولان اجرایی و فرهنگی و هنرمندان در تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کوشش سمنان برگزار و با معرفی برترین‌ها از آنان تجلیل شد.

انقانی بیان کرد: در این دوره از جشنواره قریب شش هزار عکس و ویدئو از ایران و ۱۵ کشور جهان ارسال شده بود که پس از داوری ۱۱ نفر در بخش حرفه‌ای فیلم کوتاه و ۱۷ نفر در بخش حرفه‌ای عکس به عنوان برگزیده انتخاب و با حضور مسؤولان تجلیل شدند.

کد خبر 6041067

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha