۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۰۷

استاندار خراسان‌رضوی:

خراسان رضوی دومین استان از لحاظ بیشترین واجد شرایط رأی است

خراسان رضوی دومین استان از لحاظ بیشترین واجد شرایط رأی است

مشهد- استاندار خراسان‌رضوی با بیان اینکه خراسان رضوی بعد از تهران بیشترین جمعیت واجد شرایط را دارا است، گفت: ۴میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در سراسر استان داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوبعلی نظری صبح پنجشنبه با حضور در استودیو انتخابات استانداری خراسان‌رضوی اظهار کرد: ما مدیون شهدا هستیم؛ چرا که فرصت تکامل و تعالی برای عموم جامعه به منظور تحقق ارزش‌های اسلامی را برای بشریت فراهم کردند.

استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مردم همیشه نقش اصلی را در حفاظت و حراست نظام اسلامی در عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و دفاعی ایفا کردند، افزود: ما به نقش‌پذیری و حضور مردم در طول ۴۴ سال در جریان نهضت مفتخر هستیم.

وی با بیان اینکه نیازمندی‌ها و زیرساخت برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند فراهم شده است، افزود: با آمادگی کامل در سراسر استان در ساعت ۸ صبح به استقبال انتخابات خواهیم رفت و آرای مردم سراسر استان اخذ خواهد شد.

نظری با بیان اینکه خراسان رضوی بعد از تهران بیشترین جمعیت واجد شرایط را داراست، بیان کرد: ۴ میلیون و ۷۵۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در سراسر استان داریم که در سرنوشت خود مشارکت کنند.
استاندار خراسان رضوی افزود: از ۸ کاندیدای خبرگان به صورت استانی ۶ نفر انتخاب خواهند شد. ۸۱۵ نفر کاندیدا برای انتخاب ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه داریم و مشهد دارای ۵ نماینده در مجلس است. حوزه سبزوار و نیشابور ۲ نماینده را انتخاب خواهند کرد و ۹ حوزه دیگر تک نماینده خواهند بود.

وی گفت: مجموعاً ۴ هزار و ۶۲۷ شعبه اخذ رأی در استان معین شده که آرای مردم را اخذ کنند.

کد خبر 6041079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha