۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۶

رییس جهاد کشاورزی همدان خبر داد؛

آغاز خرید حمایتی مرغ در همدان

آغاز خرید حمایتی مرغ در همدان

همدان-رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از آغاز خرید حمایتی مرغ در استان خبر داد و گفت: در راستای تولید پایدار و به منظور حمایت از مرغداران طرح آغاز و هم اکنون ۵۰ تن مرغ خریداری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا بهراملو در جلسه قرارگاه امنیت غذایی با اشاره به آغاز خرید حمایتی مرغ از تولیدکنندگان استان اظهار کرد: در راستای تولید پایدار و به منظور حمایت از مرغداران استان این طرح آغاز و هم اکنون ۵۰ تن مرغ خریداری و منجمدسازی شده است.

وی با بیان اینکه خرید حمایتی به عنوان ذخایر استراتژیک پشتیبانی استان نگه‌داری و در صورت نیاز به بازار عرضه می‌شود افزود: فرآیند خرید حمایتی ادامه‌دار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در ادامه با اشاره به اینکه از ابتدای اسفندماه تاکنون یک میلیون و ۲۲۹ هزار قطعه جوجه‌ریزی در استان انجام شده است یادآور شد: این میزان جوجه ریزی در ۵۳ واحد مرغداری انجام شده و نشان از تحقق ۱۲۲ درصدی برنامه دارد.

وی در بخش دیگر تاکید کرد: علاوه بر تولید و تأمین گوشت مرغ ایام پایانی سال، در راستای تأمین گوشت مرغ عید فطر نیز جوجه ریزی انجام شده است.

بهراملو در پایان جلسه خاطرنشان کرد: وضعیت واحدهای دامداری استان بررسی و نحوه احیای واحدهای غیرفعال دامداری در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6041202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha