۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۲۷

معاون سپاه اردبیل:

شکنندگی تحریم‌ها به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد

شکنندگی تحریم‌ها به حضور مردم در انتخابات بستگی دارد

اردبیل- معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: شکنندگی تحریم‌ها که آثار آن را به عینه مشاهده می‌کنیم، با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی به خوبی نمایان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن پناهیان عصر پنجشنبه در همایش «رأی می‌دهیم برای ایران» در اردبیل، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده ملت ایران بعد از ۴۵ سال و به‌کارگیری انواع توطئه‌ها امروز منتظر ارزیابی مشارکت مردم در صحنه انتخابات هستند تا برای ادامه تحریم‌ها و تهدیدهای خود برنامه‌ریزی کنند.

وی تصریح کرد: هر چه مشارکت مردم در ۱۱ اسفند بالا باشد، به همان میزان عقب‌نشینی آنها را از خصومت‌هایشان شاهد خواهیم بود و خود آنها نیز به این باور رسیده‌اند که دوران تهدید، تحریم و سنگ‌اندازی در مسیر پیشرفت جمهوری اسلامی ایران سپری شده است.

معاون سیاسی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: نرخ رشد اقتصادی کشورمان روند مثبتی به خود گرفته و این پیام خوبی در آستانه انتخابات ۱۱ اسفند است تا دشمن بداند که این ملت همچنان در سنگر انقلاب اسلامی حضور دارد و هیچ وقت این صحنه‌ها را ترک نخواهد کرد.

پناهیان افزود: مشارکت حداکثری مردم زمینه‌ساز صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های داخلی و خارجی خواهد بود و جلوی بسیاری از انحراف‌ها و شیطنت‌ها را خواهد گرفت.

وی به بیانات شهید ارزشمند حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: آن شهید بزرگوار به این دلیل ایران را حرم معرفی می‌کرد که در این سرزمین مقدس حضور مردم در پای صندوق‌های رأی به تحکیم این حرم و دفع توطئه‌های دشمنان بیش از گذشته کمک می‌کند.

پناهیان جایگاه عظیم مجلس و تصمیم‌گیری‌های شایسته به نفع مردم را یک جایگاه ممتاز و بی‌نظیر توصیف کرد و گفت: برای اعتلای این جایگاه باید اصلح‌ترین افراد راهی مجلس شده و در حساس‌ترین مقاطع بتوانند شایسته‌ترین تصمیم را به نفع مردم بگیرند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بدون جناح‌بندی‌های سیاسی، مردم آگاه و بصیر ایران سعی خواهند کرد تا در ۱۱ اسفند برای از بین بردن حیله‌های دشمنان بهترین کاندیداها را برگزیده و با قدرت و صلابت رأی خود راهی مجلس کنند.

پناهیان اضافه کرد: این ملت چنان سیلی به آمریکا و دشمنان زده که بعد از گذشت ۴۵ سال هنوز درد آن احساس می‌شود و تمام قدرت خود را شیاطین دور هم جمع کردند تا با تحریم، تهدید و انواع حربه‌ها مردم ما را مأیوس از حضور در پای صندوق‌های رأی کنند در حالی که فردا از اولین ساعات رأی‌گیری این ملت در صحنه خواهند بود.

کد خبر 6041427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha