۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۱۷

بازی را به جوانی بازیکنانم واگذار کردیم

بازی را به جوانی بازیکنانم واگذار کردیم

اصفهان -سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: اگر بازیکنان در ضربات پنالتی و شوت‌ها دقت لازم را داشتند نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد، بازی را به جوانی بازیکنانم واگذار کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال سپاهان نوین در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال امروز _پنج‌شنبه دهم اسفندماه_ از ساعت ۱۶ در سالن ۲۵ آبان رو در روی نفت و گاز گچساران به میدان رفت که در نهایت این دیدار جذاب با نتیجه ۲۰ بر ۱۹ به نفع گچسارانی‌ها تمام شد.

مجید رحیمی زاده سرمربی تیم هندبال سپاهان در رابطه با شکست مقابل نقت و گاز گچساران، اظهار کرد: بازی جذابی بود، برای ما حساسیت زیادی داشت زیرا می‌خواستیم در جدول ثبات داشته باشیم. چند هفته اخیر بازیکنانم در لیگ خوب کار کردند و به مرور زمان بهتر هم خواهند شد.

وی ادامه داد: اگر بازیکنان در ضربات پنالتی و شوت‌ها دقت لازم را داشتند نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد، به داوری هم اعتراض داشتم زیرا سه خطا دو دقیقه برای تیم من اشتباه بود و همین باعث شد تا گل‌هایی که جلو بودیم را دریافت کنیم. در آخرین لحظه از مسابقه هم بازیکنم می‌توانست تصمیم بهتری بگیرد، اما جوان هستند.

سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین اضافه کرد: امیدوارم سرمایه‌گذاری سپاهان نوین روی هندبال ادامه دار باشد، بودن و نبودن من اهمیتی ندارد بلکه این بازیکنان و استعدادهای اصفهانی هستند که باید در سنین کم تجربه حضور در لیگ برتر را به دست آورند و سپس به تیم اصلی اضافه شوند.

رحیمی‌زاده گفت: باتوجه به سرمایه گذاری دیگر تیم‌ها در هندبال، نباید مقابل آن‌ها انتظار برد داشت، اما دور از دسترس هم نیست.

کد خبر 6041430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha