۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۲۲

استاندار گلستان:

گلستان در مشارکت انتخابات جزو ۱۰ استان کشور است

گلستان در مشارکت انتخابات جزو ۱۰ استان کشور است

گرگان- استاندار گلستان گفت: استان گلستان در مشارکت انتخابات جزو ۱۰ استان کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه، شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مردم ایران اسلامی در مقاطع مختلف و در بزنگاه‌ها ثابت کردند که با هوشیاری و با بصیرت عمل می‌کنند و این را در روز ۲۲ بهمن ثابت کردند. یقین داریم فردا شاهد یک انتخابات پر شور در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه زیر ساخت‌ها برای انتخابات فراهم است، افزود: امید داریم یک انتخابات خوب با مشارکت جدی در روز ۱۱ اسفند در استان گلستان برگزار کنیم.

استاندار گلستان گفت: استان گلستان در دوران‌های مختلف جز ۱۰ استان کشور است که مشارکت مردم بسیار بالا بود.

وی یادآور شد: خدمت گذاران مردم در ستاد انتخابات در هیأت نظارت، بازرسی و هیأت بررسی تبلیغات انتخاباتی که ارکان انتخابات هستند هم در زمینه‌های رقابت حداکثری تدبیر می‌کنند.

زنگانه اظهار کرد: در لیست ۲۰۹ نامزد انتخاباتی گلستان ما شاهد حضور همه سلایق، جریان و گروه‌های سیاسی، اقوام و مذاهب هستیم.

وی یادآور شد: از همه هم استانی‌ها می‌خواهیم با درایتی که دارند در انتخابات فردا مشارکت کنند تا بتوانند انتخاب اصلح داشته باشند چرا که انتخاب اصلح باعث شکل گیری مجلس قوی خواهد شد.

استاندار گلستان گفت: تمرکز بر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون از وظایف اصلی مجلس است.

زنگانه اظهار کرد: هزار و ۵۱۴ شعبه اصلی و یک شعبه فرعی در استان فعالیت خواهند داشت که ۱۰۲ شعبه اخذ رأی برای مناطق صعب العبور برای استان در نظر گرفته شد.

کد خبر 6041477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha