۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۵۱

از نقاط ضعف پرواز هوانیروز استفاده کردیم

از نقاط ضعف پرواز هوانیروز استفاده کردیم

اصفهان -سرمربی تیم هندبال سپاهان گفت: پرواز بازیکنان و کادر خوبی دارد، چون مجبور هستند از بازیکنان سرباز استفاده کنند یکسری نقاط ضعف دارند که ماهم از آن استفاده کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم هندبال سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال امروز _پنج‌شنبه دهم اسفندماه_ از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۲۵ آبان برابر پرواز هوانیروز به میدان رفت که با نتیجه ۳۴ بر ۲۱ به پیروزی رسید.

شهداد مرتجی سرمربی تیم هندبال سپاهان در خصوص پیروزی مقابل پرواز هوانیروز، اظهار کرد: در دو هفته گذشته دو شکست به دست آوردیم که مستحق آن نبودیم. باشگاه، کادر و بازیکنان همدل شده بودیم تا نیم فصل دوم را خوب شروع کنیم، امیدوارم بازیکنان آسیب دیده هم به جمع ما اضافه شوند و با تیم‌کامل بازی‌ها را ادامه دهیم.

وی ادامه داد: پرواز بازیکنان و کادر خوبی دارد، چون مجبور هستند از بازیکنان سرباز استفاده کنند یکسری نقاط ضعف دارند که ماهم از آن استفاده کردیم. در کل به این تیم تبریک می‌گویم زیرا با انگیزه کار می‌کنند.

بهشاد فاتحی زاده بازیکن تیم هندبال سپاهان در خصوص پیروزی مقابل پرواز هوانیروز، گفت: بازی خوبی بود، بازیکنانمان جنگیدند و با اختلاف گل این دیدار را پیروز شدیم. برای نیم فصل دوم تلاش می‌کنیم بهتر باشیم و بازی‌های خوب یارائه دهیم.

وی ادامه داد: تیم‌های بالای جدول هم به تیم‌های پایین جدولی گیر می‌کنند. امسال لیگ ما چندبار تعطیل شده که به همین دلیل بدنسازی های زیادی داشتیم و قطعاً در روند تیم‌ها تأثیر گذار است.

کد خبر 6041494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha