۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۷

فرمانده سپاه اردبیل:

قدرت رأی مردم دشمن را زمین‌گیر می‌کند

قدرت رأی مردم دشمن را زمین‌گیر می‌کند

اردبیل- فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: قدرت حضور و پشتیبانی مردم در انتخابات خباثت و حیله‌گری‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی‌اصل پیش از ظهر جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی مصلای اردبیل در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: مردم غیور، شجاع و دلاور دیار سبلان از اولین ساعات رأی‌گیری در شعبات اخذ رأی حاضر شده تا به امام و رهبر خود لبیکی دوباره بگویند.

وی تصریح کرد: این لبیک‌گویی از جنس مهربانی و محبت است و قطعاً ثبت مشارکت بالای مردم در انتخابات به حفظ نظام و اقتدار کشور کمک خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تبریک اعیاد شعبانیه و تقارن این ایام با ۲ مناسبت باشکوه ایرانیان گفت: شعبان با یوم‌الله ۲۲ بهمن تقارن داشت که در این روز مردم عهد و پیمانی مجدد با امام و شهدا بستند و با حضور در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن توانستند حقانیت خود را در روز اول شعبان به اثبات برسانند.

محمدی اصل افزود: امروز نیز در بیستمین روز از ماه شعبان که تقارن با ۱۱ اسفند دارد، بار دیگر شاهد جشن سیاسی ملت در صحنه انتخابات هستیم تا در این ماه متعلق به نبی مکرم اسلام شاهد نمایش و اقتدار ایرانیان در صحنه حفظ و صیانت از ارزش‌های الهی و ارزشی باشیم.

وی به چهار راهبرد تعریف شده از سوی مقام معظم رهبری برای انتخابات اشاره کرد و ادامه داد: مشارکت، سلامت، رقابت و امنیت در این ماه‌ها مورد توجه دست‌اندرکاران بوده تا امروز نمود و نشان آن را در قالب مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی شاهد باشیم.

محمدی اصل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: رأی دادن یک تکلیف و وظیفه شرعی، الهی و اسلامی برای ایرانیان است و در این صحنه نباید کوتاه آمده و یا برخی اصول را زیر پا گذاشت.

وی اضافه کرد: کانون و مرکز ارادت به تشیع امروز مملو از انسان‌های دین‌باور و خداباوری است که سعی می‌کنند از اولین ساعات صبح امروز ادای دین کرده و همچون سایر عبادت‌ها فریضه واجب رأی دادن را نیز به شایستگی ادا کنند.

محمدی‌اصل بیان کرد: امیدواریم ثمره و نتیجه این حضور باشکوه به استقلال و حفظ تمامیت کشور تبدیل شده تا بتوانیم در عرصه‌های مختلف دشمنان را در خباثت‌ها و شیطنت‌های خود زمین‌گیر کنیم.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل یادآور شد: این حضور با صلابت دژی فولادین و محکم در برابر بدخواهان نظام و ملاطفت با همراهان نظام است تا ثابت شود اصلی‌ترین قدرت این نظام از ملت و مردم است.

کد خبر 6041900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha