۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۰:۵۲

امام جمعه شیراز :

هرکس دلش به مِهر ایران می‌تپد رای بدهد

هرکس دلش به مِهر ایران می‌تپد رای بدهد

شیراز - امام جمعه شیراز گفت: هر ایرانی که امنیت و آبادانی و سربلندی ایران اسلامی برایش مهم است و دل در گرو ایران قوی دارد و دلش به مِهر ایران می‌تپد بیاید و رای بدهد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله لطف‌الله دژکام در ساعات اولیه رأی‌گیری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان که از صبح روز جمعه ۱۱ اسفند آغاز شد در جمع خبرنگاران گفت: هر ایرانی که آینده ایران اسلامی برایش اهمیت دارد بیاید و رأی بدهد.

نماینده ولی فقیه در فارس با تاکید بر اینکه پیشرفت یک کشور در پرتو امنیت و ثبات و به همان اندازه نیز امنیت با انتخابات محقق می‌شود از مردم خواست فراِیند رأی‌گیری خود را به ساعات آخر موکول نکرده و در همین ابتدا کار را تمام کنند.

امام جمعه شیراز گفت: هر انسان ایرانی آزاده‌ای که قلبش برای وطنش می‌تپد و خواستار آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی است بیاید و رأی بدهد

وی افزود: حماسه جدیدی که امروز به دست مردم ایران رقم زده شد علاوه بر اینکه به دشمنان اجازه دخالت در تعیین سرنوشت این کشور را نداده، عزت و شکوفایی فردای این سرزمین و تحقق ایران قوی را نیز سرعت خواهد بخشید.

آیت الله دژکام گفت: رأی دادن به نظامی که برآمده از دل مردم است و در پی پیاده کردن احکام دینی است خیر دنیا و آخرت را به همراه دارد و من از سومین حرم اهل بیت نایب الزیاره همه کسانی که در برگزاری این انتخابات همکاری کردند هستم و شما را دعا خواهم کرد.

کد خبر 6041914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha