۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۱۹

رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان خبر داد؛

نصب ۲۵ دکل مخابراتی برای ارتقای بخش ارتباطی انتخابات در روستاها

نصب ۲۵ دکل مخابراتی برای ارتقای بخش ارتباطی انتخابات در روستاها

رشت - رییس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان از نصب ۲۵ دکل مخابراتی در روستاهای استان برای ارتقای بخش ارتباطی انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید سجاد عبداللهیان ظهر جمعه در گفت گو با خبرنگاران اطهار کرد: زیرساخت‌های ارتباطی در انتخابات فعلی بسیار تقویت شده است.

وی با بیان اینکه نقاط اخذ رأی برای پوشش ارتباطی انتخابات پایش شده است، افزود: بعد از پایش میدانی نقاط اخذ رأی در گیلان بیش از ۳۰۰ نقطه بدون پوشش ارتباطی شناسایی شد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان با اشاره به سرعت بخشی روند حل مشکلات ارتباطی در مناطق روستایی بیان کرد: فرایند حل مشکلات ارتباطی و مخابراتی برخی روستاهای مورد نظر استان از ۲ سال به ۱۰ روز کاهش دادیم.

عبداللهیان از نصب ۲۵ دکل مخابراتی در روستاهای گیلان برای ارتقا بخشی ارتباطی در انتخابات خبر داد و اضافه کرد: به واسطه انتخابات برخی روستاهای گیلان هوشمندسازی شد و تحول عظیمی در این بخش به وجود آمد.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ درصد شعب اخذ بدون وقفه فعال است، گفت: مشکل خاصی در فرایند ارتباطی و پوشش مخابراتی وجود ندارد.

رئیس کمیته فناوری و اطلاعات ستاد انتخابات گیلان ادامه داد: از ابتدای شروع رأی گیری تاکنون یک عدد صندوق جایگزین و ۵ تا دستگاه احراز هویت تغییر کرد.

کد خبر 6042288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha