۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴

امام جمعه شهرستان جرقویه:

مجلس دوازدهم نیازمند افراد متخصص و با تجربه است

مجلس دوازدهم نیازمند افراد متخصص و با تجربه است

اصفهان - امام جمعه شهرستان جرقویه گفت: مجلس دوازدهم به شدت نیازمند نمایندگی متخصص، متعدد، نخبه و باتجربه است تا بتوانند به درستی مشکلات را پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل اسدپور در خطبه‌های نماز جمعه جرقویه با تاکید و سفارش بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: مردم حوزه انتخابیه اصفهان، جرقویه، کوهپایه، ورزنه و هرند در انتخاب فرد اصلح برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دقت کنند.

وی افزود: صراحتاً دشمنان ملت ایران را به عدم حضور در پای صندوق‌های رأی دعوت می‌کنند تا بتوانند به اهداف شوم و پلید خود برسند.

امام جمعه جرقویه تصریح کرد: مجلس دوازدهم به شدت نیازمند نمایندگی متخصص، متعدد، نخبه و باتجربه است تا بتوانند به درستی مشکلات را پیگیری کنند.

وی بیان داشت: افرادی که در داخل صندوق‌ها بیرون آمدند موظف هستند همیشه در جمع مردم حضور داشته باشند، مشکلات و مسائل را احصا و در سطح کلان پیگیری نمایند.

وی تاکید کرد: ۵ نفر منتخب مردم حوزه انتخابیه جرقویه باید به صورت شبانه روز در جمع مردم حضور داشته باشند و همیشه در دسترس بوده و مورد پذیرش بغیر از این چیزی دیگری نیست‌.

خطیب نماز جمعه‌های شهرستان جرقویه گفت: از مردم می‌خواهم به افرادی رأی بدهند که به معنی واقعی کلمه اصلح و در راستای بیانات مقام معظم رهبری برای حل و فصل مشکلات مردم گام بردارند.

وی با تقدیر و تشکر از حضور حداکثری مردم شهرستان در پای صندوق‌های رأی گفت: مسائل و مشکلات کشاورزان زحمت کش جرقویه ای بسیار فراوان هست به همین خاطر به نمایندگانی نیاز دارند که این مطالبات را تا رسیدن نتیجه مطلوب پیگیری نمایند.

کد خبر 6042437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha