۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد:

تخلف چالش برانگیز در انتخابات استان یزد نداشته‌ایم

تخلف چالش برانگیز در انتخابات استان یزد نداشته‌ایم

یزد- رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد گفت: تخلف چالش برانگیز در انتخابات استان یزد نداشته ایم اما در مجموع مستندات تخلفات جمع آوری و به آنها رسیدگی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی شاه حسینی، عصر جمعه در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد اظهار کرد: ستادهای اجرایی و نظارتی با همکاری کامل کار انتخابات را پیش می برند و تا این لحظه هیچ مشکلی در زمینه برگزاری انتخابات در استان نداشته ایم.

وی عنوان کرد: مردمی که تا این لحظه به هر دلیلی موفق به رای دادن نشده اند، در ساعات باقی مانده پای صندوق های رای بیایند و وظیفه دینی و ملی خود را انجام دهند.

شاه حسینی ادامه داد: مردم یزد همواره نشان داده اند که مردمی بصیر، فهیم و باشعور هستند و در میزان مشارکت هم انشالله یزد استانی نمونه در کشور خواهد بود.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد در مورد تمدید زمان رای گیری نیز بیان کرد: تمدید زمان انتخابات کاملاً در اختیار ستاد انتخابات وزارت کشور است و احتمال تمدید وجود دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: از یکی دو ساعت مانده به پایان انتخابات برخی نسبت به پیش بینی و حدس و گمان نتایج انتخابات و انتشار آن در فضای مجازی اقدام می کنند که این اقدام تخلف و جرم است و اگر کسی دانسته یا ندانسته به این کار اقدام کند، با او برخورد قانونی خواهد شد.

شاه حسینی ادامه داد: فرمانداران یزد، مهریز، اردکان و تفت به عنوان مراکز انتخابیه پس از تجمیع نتایج انتخابات را اعلام می کنند.

وی گفت: هر گونه تجمع اعضای ستادهای انتخاباتی، هواداران و … برای کسب اطلاع در مورد نتیجه انتخابات در مقابل فرمانداری ها ممنوع است و فقط نمایندگانی که از قبل معرفی شده اند و معرفی آنها منجر به صدور حکم و ابلاغ و صدور معرفی نامه کتبی برای آنها شده در فرآیند تجمیع آرا حضور دارند.

رییس هیات بازرسی ستاد انتخابات استان یزد عنوان کرد: پس از انتخابات نیز راه اندازی کارناوال شادی و کاری که منجر به لطمه به آرامش مردم باشد، ممنوع است.

کد خبر 6042674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha