۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۲

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان مطرح کرد؛

پیش‌بینی ۱۱ بازرس سیار به‌ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رأی در لرستان

پیش‌بینی ۱۱ بازرس سیار به‌ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رأی در لرستان

خرم‌آباد - رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان گفت: به‌ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رأی در استان ۱۱ بازرس سیار پیش‌بینی شده که بر روند صحیح انتخابات نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمدرضا دالوند با حضور در ستاد انتخابات لرستان ضمن تبریک به مناسبت حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی، اظهار داشت: مردم عزیزمان با حضور خودشان مجدداً پایبندی خود را نسبت به انقلاب، امام و مقام معظم رهبری نشان دادند که جای تبریک دارد.

وی با اشاره به استقرار هیئت‌های شهرستانی در شعب اخذ رأی، گفت: به‌ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رأی در استان ۱۱ بازرس سیار پیش‌بینی شده که بر روند صحیح انتخابات نظارت می‌کنند.

رئیس کمیته بازرسی ستاد انتخابات لرستان، افزود: باتوجه‌به اینکه کار بازرسی در چندلایه انجام می‌شود، یک بازرس ویژه در هر شهرستان و در شهرستان‌های خرم‌آباد و بروجرد هرکدام به ترتیب چهار و سه بازرس ویژه مستقر شده و بر روند برگزاری سالم انتخابات نظارت می‌کنند.

دالوند، افزود: ارتباط با تمامی شهرستان‌ها برقرار و نظارت خوبی بر روند برگزاری انتخابات حاکم و گزارش‌هایی نیز از ابتدای صبح ارسال که بازخورد و تذکرات لازم داده شده است.

کد خبر 6042781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha