۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۰۴

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین تاکید کرد؛

گمانه زنی و انتشار اخبار کذب مربوط به انتخابات ممنوع

گمانه زنی و انتشار اخبار کذب مربوط به انتخابات ممنوع

قزوین- دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: انتشار هرگونه اخبار کذب و گمانه زنی در خصوص آرا به‌خصوص در ساعت‌های پایانی روز ممنوع است و این موضوع توسط نهادهای متولی به‌طور کامل رصد می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد فتوحی بعد از ظهر جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان قزوین گفت: از ساعت ۸ صبح فرآیند اخذ رأی آغاز شده و براساس رصدها، میزان مشارکت نسبت به دوره قبلی افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: شعبه‌های سیار اخذ رأی هم فعال است و افراد می‌توانند به واسطه پنج مدرک ازجمله شناسنامه، کارت ملی، گواهی نامه، کارت پایان خدمت و گذرنامه به شعبه‌ها اخذ رأی مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه نهادهای امنیتی در رصد فعالیت نامزدهای انتخاباتی هستند، تصریح کرد: هرگونه تبلیغ از ساعت ۸ صبح روز گذشته ممنوع شده و دستگاه‌های متولی درحال رصد رفتار نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها هستند.
فتوحی افزود: شاهد برخی تخلفات بودیم؛ که رسیدکی شده و لازم است طرفداران نامزدها فضا را به سمت و سویی پیش ببرند که مردم پای صندوق‌ حضور پیدا کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین اظهار کرد: تمام شعبه‌ها از ابتدای فرآیند اخذ رأی فعال بوده و تا این لحظه هیچ‌گونه اختلالی اعلام نشده است.

وی در پایان گفت: نتایج بعد از پایان ساعت رأی گیری و بعد از تجمیع در کوتاه‌ترین زمان ممکن اعلام خواهد شد و بر اساس قوانین موجود، اعلام تعرفه‌های مصرفی تا به این لحظه قانونی نیست و استان‌هایی که میزان تعرفه‌های مصرفی خود را اعلام کردند دچار تخلف شدند.

کد خبر 6042795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha