۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۳۳

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردم استان سمنان با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کنند

مردم استان سمنان با حضور حداکثری در انتخابات دشمن را ناامید کنند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه رسانه‌های بیگانه در حال تبلیغ عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند، گفت: مردم با حضور خود دشمنان را ناامید کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب جمعه در بازدید از ستاد انتخابات استان سمنان مستقر در استانداری ضمن بیان اینکه رسانه‌های بیگانه در تلاش برای عدم مشارکت مردم در انتخابات هستند، ابراز داشت: مردم با حضور خودشان پای صندوق‌های رأی و مشارکت حداکثری دشمن را از رسیدن به این هدف خود مأیوس کنند.

وی ضمن بیان اینکه مردم استان سمنان در همه این به عشق رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از نظام عرصه‌ها خوش درخشید، افزود: این بار نیز با همین نیت پای صحنه حاضر شدند و افتخار آفرینی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه در ساعات باقی مانده از انتخابات انتظار می‌رود کردم از یکدیگر در انتخابات پیشی بگیرند، ابراز داشت: امیدواریم این حضور به یاس دشمنان تبدیل شود.

مطیعی تنوع نامزدهای انتخاباتی را در چهار حوزه انتخابیه استان ارزشمند خواند و تصریح کرد: بعد از انتخابات این رقابت‌ها باید به پیمان برادری و همفکری گروه‌ها و فعالان سیاسی در استان سمنان منتهی شود.

وی افزود: از نامزدهای انتخاباتی درخواست داریم در صورت راه نیافتن به مجلس با فرد انتخابی برای حل مشکلات همراه شوند.

کد خبر 6042896

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha