۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۱۱

استاندار آذربایجان‌غربی:

حضور مردم در انتخابات، پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان است

حضور مردم در انتخابات، پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان است

ارومیه - استاندار آذربایجان غربی گفت: حضور مردم در انتخابات، پاسخی محکم به توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگاران، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم در انتخابات، افزود: مردم آذربایجان‌غربی از آحاد مختلف جامعه، از ساعات اولیه صبح امروز در شعب اخذ رأی برای تعیین سرنوشت خویش حضور یافتند.

وی همچنین با اشاره به زمان شناسی مردم استان، خاطرنشان کرد: مردم آذربایجان‌غربی همواره در ادوار مختلف ثابت کرده‌اند در انتخابات که نماد مردم‌سالاری دینی است، حضور پرشوری دارند.

استاندار آذربایجان‌غربی به اهتمام جدی عوامل اجرایی انتخابات نیز اشاره کرد و افزود: با آماده‌سازی ۲ هزار و ۳۰۲ شعبه اخذ رأی، زمینه برای تسهیل حضور مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات فراهم شده است.

معتمدیان همچنین با بیان اینکه حضور مردم آذربایجان‌غربی در انتخابات روز جاری گسترده بود، اضافه کرد: ۴ ساعت یعنی از ۱۸ تا ۲۲ امشب، زمان اخذ آرا تمدید شده و مردم می‌توانند همچنان به شعب اخذ رأی مراجعه کنند.

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت حضور مردم در شعب اخذ رأی، افزود: مردم آذربایجان‌غربی از حق تعیین سرنوشت خود برای توسعه و آبادانی استان استفاده کرده و نمایندگانی متعهد و متخصص را به مجلس بفرستند.

استاندار آذربایجان‌غربی به تأثیر مستقیم آرای مردم در تغییر و بهبود شرایط نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با تشکیل مجلسی قدرتمند در کنار دولت قوی، در مسیر رفع مشکلات و تأمین مطالبات مردم گام‌های محکم‌تری برداشته خواهد شد.

معتمدیان در پایان با اشاره به رقابت ۲۹۸ کاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، افزود: برای هر کرسی آذربایجان‌غربی در مجلس شورای اسلامی، ۲۵ نفر از اقوام و سلایق مختلف با هم رقابت می‌کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور آغاز شده است.

در این انتخابات ۲ میلیون و ۵۶۴ هزار نفر در آذربایجان غربی واجد شرایط رأی دادن هستند؛ متولدین ۱۱ اسفند ۱۳۸۴ و قبل از آن می‌توانند در این انتخابات شرکت کنند.

در انتخابات امروز، نزدیک به ۳۰۰ نفر کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه ۱۰ گانه برای کسب کرسی‌های ۱۲ گانه استان در مجلس به رقابت می‌پردازند؛ ضمن اینکه چهار نفر برای کسب سه کرسی از آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری رقابت می‌کنند.

کد خبر 6043061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha