۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۰۹

فرماندار شاهرود:

مشارکت شاهرودی‌ها به اوج خود رسید/ اثبات عشق به نظام در ساعات آخر

مشارکت شاهرودی‌ها به اوج خود رسید/ اثبات عشق به نظام در ساعات آخر

شاهرود- فرماندار شاهرود بابیان اینکه مشارکت شاهرودی‌ها در انتخابات به اوج خود رسیده است، گفت: عشق به نظام را در ساعات پایانی رأی گیری به وضوح قابل مشاهده است.

ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه در ساعت‌های پایانی فرآیند رأی‌گیری مردم شهرستان شاهرود حماسه آفریدند، ابراز داشت: حضور مردم انقلابی شاهرود پای صندوق‌ها به اوج خود رسیده است.

وی ضمن بیان اینکه مردم شاهرود عشق به نظام را بار دیگر به اثبات رساندند، افزود: مردم شهرستان در همان ساعات اولیه در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و همچنان نیز کماکان ادامه دارد.

فرماندار شاهرود ضمن بیان اینکه مردم شهرستان حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب و نظام با حضور در پای صندوق‌های رأی تفسیر کردند، ابراز داشت: در برخی حوزه‌های رأی‌گیری حضور مردم مشتاق به این اثبات وفاداری به چشم می‌خورد.

جلالی ادامه داد: برگزار کنندگان انتخابات با تمدید زمان رأی‌گیری فرصت را فراهم کردند تا همه افرادی که تا این ساعت امکان حضور در شعبات اخذ رأی نداشتند، در مهلت پایانی برای حضور در پای صندوق اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه زمان زیادی تا پایان رأی‌گیری باقی نمانده همچنان در شعبات شاهد ازدحام جمعیت هستیم، افزود: از شهروندان خواهشمندیم هرچه سریع‌تر در پای صندوق‌ها حاضر شوند.

کد خبر 6043215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha