۱۱ اسفند ۱۴۰۲، ۲۳:۱۵

در دیدار رییس کل دادگستری و استاندار هرمزگان اعلام شد؛

اتخاذ و ابلاغ آخرین تدابیر اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات

اتخاذ و ابلاغ آخرین تدابیر اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات

بندرعباس - استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری هرمزگان در نشستی مشترک آخرین تدابیر اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات در شهرستان های مختلف را اتخاذ و ابلاغ کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، جمعه شب نشست مشترک استاندار هرمزگان و رییس کل دادگستری استان برگزار شد و نمایندگان عالی قوای مجریه و قضائیه در استان، آخرین هماهنگی ها و تدابیر اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات در شهرستان های مختلف را اتخاذ و ابلاغ کردند.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان و مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری استان در این نشست بر اجرای دقیق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی در خصوص انتخابات تا آخرین لحظات اخذ آرا در شعب مختلف تأکید کردند.

مجتبی قهرمانی رییس کل دادگستری هرمزگان نیز در این نشست با تشریح چگونگی رصد اقدامات رؤسا و دادستان‌های حوزه‌های مختلف قضایی در مرکز استان به صورت لحظه‌ای افزود: با تدابیر اتخاذ شده از اولین دقایق آغاز فرآیند انتخابات، اخبار و اطلاعات رویدادهای کلیه حوزه‌های قضایی و شهرستان‌های استان توسط حوزه ریاست کل و دادستان مرکز استان دریافت می‌شود.

وی افزود: فرآیند اجرای انتخابات در استان به خوبی پیش می‌رود و برنامه‌ریزی های انجام شده در حال اجرا هستند.

استاندار هرمزگان نیز در این نشست با تشکر از هم افزایی و تشریک مساعی دستگاه قضایی اظهار داشت: در حال حاضر، ستاد انتخابات استان آخرین هماهنگی‌ها را با حوزه‌های انتخابیه انجام می‌دهد و برگزاری انتخابات با حداکثر شرایط مطلوب در حال انجام است.

وی افزود: خوشبختانه از نخستین دقایق آغاز فرآیند رای‌گیری، شاهد حضور خوب مردم ولایت مدار استان هرمزگان پای صندوق‌های رای هستیم. خوشبختانه اکنون هیچ مشکلی وجود ندارد و مردم به راحتی رای خود را با حضور در شعب اخذ آراء به صندوق می‌اندازند.

کد خبر 6043285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha