۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۰۸

رییس ستاد انتخابات استان زنجان:

«مصطفی طاهری» از حوزه انتخابیه زنجان و طارم وارد مجلس شد

«مصطفی طاهری» از حوزه انتخابیه زنجان و طارم وارد مجلس شد

زنجان- رییس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: «مصطفی طاهری» از حوزه انتخابیه زنجان و طارم ۴۴ هزار و ۹۲۶ هزار رأی و ۲۷.۲۵ درصد به مجلس دوازدهم راه یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رفیعی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مصطفی طاهری ۴۴ هزار و ۹۲۶ هزار رأی ۲۷.۲۵ درصد به مجلس دوازدهم راه یافت، گفت: در این حوزه نبی‌اله محمدی ۲۶ هزار و ۷۸ رأی با ۱۵.۸۲ درصد و محمد اسماعیلی ۱۸ هزار و ۳۸۰ رأی ۱۱.۱۵ درصد آرا به دور دوم را یافتند.

وی افزود: حوزه انتخابیه ماه نشان و ایجرود سید جمال موسوی ۲۰ هزار و ۸۲۱ با ۵۲.۳۲ درصد از مجموع آراموفق به کسب اکثریت آرا و موفق به راهیابی به مجلس دوازدهم شد. امیر نظری ۱۱ هزار و ۹۴۴ رأی و ۳۰ درصد آرا نفر دوم از این حوزه انتخابیه شد.

رفیعی ادامه داد: از حوزه انتخابیه ابهر؛ خرمدره و سلطانیه منصور علیمردانی به مجلس دوازدهم راه یافت و سید جمال موسوی ۲۰ هزار و ۴۵۷ رأی و ۲۶.۶ درصد آرا موفق به راهیابی به مجلس نشد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در حوزه انتخابیه خدابنده به دوم کشیده شد، گفت: سعید رفیعی ۱۶ هزار و ۹۴۹ رأی با ۱۸.۲۶ درصد و احمد بیگدلی ۱۴ هزار و ۴۵۵ رأی و ۱۵.۵۸ درصد آرا به دور دوم رفتند.

کد خبر 6043469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha