۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۵

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

توزیع بیش از ۴۰۰۰ تن کود شیمیایی در شهرستان بروجن

توزیع بیش از ۴۰۰۰ تن کود شیمیایی در شهرستان بروجن

شهرکرد-مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۴ هزار و ۱۸ تن انواع کودهای شیمیایی یارانه‌ای در سطح مزارع شهرستان بروجن توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مهدوی صبح شنبه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴ هزار و ۱۸ تن انواع کودهای یارانه‌ای با صدور ۵ هزار و ۶۷۷ فقره حواله الکترونیکی از طریق ۹ شبکه کارگزار خصوصی و تعاونی‌های تحت پوشش در بین بهره‌برداران شهرستان بروجن توزیع شده است.

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: کودهای توزیع شده شامل ۳ هزار و ۱۰۵ تن کود ازته، ۴۸۰ تن فسفاته و ۴۳۳ تن پتاسه بوده که با هماهنگی مدیریت و مراکز جهاد کشاورزی شهرستان بروجن با ثبت اطلاعات محصول کشاورزان در سامانه پهنه‌بندی و صدور حواله الکترونیک از طریق سامانه پایش مواد کودی انجام شده است.

وی ادامه داد: هدف شرکت خدمات حمایتی کشاورزی، تأمین و توزیع نهاده‌های اصلی و مهم کشاورزی کشور از جمله انواع کودهای یارانه‌ای است و با توجه به شروع کشت بهاره با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته درصدد هستیم تا تمام نیازهای کشاورزان استان در زمینه کود را بر اساس سهمیه‌های تعیین شده تأمین کنیم.

کد خبر 6043626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha