۱۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۴۹

در پیامی تاکید شد؛

رسانه‌های استان سمنان پیشگام جهاد تبیین شدند

رسانه‌های استان سمنان پیشگام جهاد تبیین شدند

سمنان- سازمان بسیج رسانه استان سمنان در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس حماسه حضور مردم تشکر کرد و رسانه‌ها را سردمداران جهاد تبیین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، سازمان بسیج رسانه استان سمنان در پیامی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در انعکاس هنرمندانه حماسه حضور مردم فهیم استان سمنان در انتخابات ۱۱ اسفندماه تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسم‌اللَّه‌الرّحمن‌الرّحیم

اصحاب محترم رسانه و مطبوعات استان سمنان؛

حمد و سپاس بیکران ایزد منان را که باحضور حماسی ملت ایران و حضور باصلابت مردم ولایتمدار استان سمنان، بزرگ‌ترین کمپین تحریم انتخابات در ۴۵ سال گذشته شکست خورد و پروژه بی سابقهٔ تحریم انتخابات که توسط دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آن‌ها طراحی شده بود با مشارکت بیش از ۲۵ میلیونی مردم ایران اسلامی ناکام ماند و این حماسه با شکوه در شدیدترین شرایط تحریم اقتصادی رقم خورد، بی شک بخش مهم و غیر قابل انکار خلق حماسه بزرگ مشارکت بی نظیر مردم استان سمنان را می‌توان حاصل تلاش و مجاهدت شما اصحاب رسانه و جهادگران عرصه جهاد تبیین دانست.

بدین وسیله از زحمات خالصانه شما عزیزان در عرصه جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی، و نیز درپوشش و انعکاس رسانه‌ای لحظه به لحظه حماسه حضور مردم بصیر و آگاه استان سمنان کمال تشکر و سپاس خود را ابراز داشته و برای همه بزرگواران تداوم توفیقات و سربلندی تان را از درگاه ایزد منان مسئلت داریم.

گفتنی است خبرگزاری مهر استان سمنان از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۸۷ باکس خبری شامل گزارش، خبر و مصاحبه و فیلم را تهیه و منتشر کرده است.

دو هفته قبل نیز خبرگزاری مهر استان سمنان بابت پوشش رسانه‌ای راهپیمایی ۲۲ بهمن تقدیر شده بود.

کد خبر 6044005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha