۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

با صدور پیامی انجام شد؛

قدردانی «محمدرضا احمدی» از مردم بابت خلق حماسه حضور

قدردانی «محمدرضا احمدی» از مردم بابت خلق حماسه حضور

رشت- «محمدرضا احمدی» منتخب مردم رشت و خمام در مجلس دوازدهم با صدور پیامی از مردم بابت خلق حماسه حضور قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمد رضا احمدی سنگر» نماینده دوره یازدهم و منتخب دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های رشت و خمام با صدور پیامی از مردم بابت خلق حماسه حضور و حمایت بی دریغ برای دومین بار پیاپی قدردانی کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم با بصیرت، انقلابی و ولایت‌مدار استان گیلان، باری دیگر مشارکت پرشور و باشکوه شما، برگ زرین دیگری را به ارمغان آورد و حماسه‌ی حضور را خلق کرد. در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، حضور حماسی شما مردم شریف مصداق بارز آیه شریفه «إِنَّ اللهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّی یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ» در تعیین سرنوشت مردمان دیار روحانی مبارز میرزا کوچک‌خان جنگلی بوده است.

قطع یقین در پی لبیک به ندای مقام معظم رهبری، همگام با سراسر ایران مشارکت باشکوه مردم رشت و خمام در جشن ملی انتخابات که نشان از درک صحیح شرایط خاص اکنون دارد، حماسه‌ای ماندگار را رقم زد و سربلندی کشور عزیزمان را قدرت بخشید و دشمنان قسم خورده ایران عزیز را مأیوس ساخت.

اینجانب اکنون که با توفیق الهی و حمایت‌های بی‌دریغتان برای دومین بار مورد اعتماد و انتخاب قرار گرفته‌ام بر خود لازم میدانم ضمن ادای احترام به ارواح طیبه و مقام شامخ شهدا که با نثار خون پاک آنها، استقلال، آزادی و امنیت جمهوری اسلامی ایران برای همه ما به ارمغان آمد، مراتب سپاس و قدردانی خود را پیرامون حضور گسترده و تلاش‌های تمامی دست اندرکاران این حماسه‌ی بزرگ اعلام می‌دارم و به درگاه خداوند متعال شکرگزارم.

کد خبر 6044757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      0 0
      بابا دست نگهدار وقت زیاداست جهت نشان دادن خودت دیرنمیشه .