۱۳ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۳۳

عصر یکشنبه انجام شد؛

دیدار نماینده منتخب مردم دشت ورامین با امام جمعه این شهر

دیدار نماینده منتخب مردم دشت ورامین با امام جمعه این شهر

ورامین- مهدی زمانی افشار نماینده منتخب مردم شهرستان های پیشوا، ورامین و قرچک در مجلس با آیت الله محمودی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ورامین دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر حضرت آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی در دیدار با مهدی زمانی افشار، منتخب مردم ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مشارکت مردم در حماسه ۱۱ اسفند خطاب به وی گفت: همیشه خدا را در نظر داشته باشید و امیدوارم در راه خدمت به مردم موفق باشید.

وی به شأن قانونگذاری و نظارتی مجلس اشاره کرد و افزود: بایستی مجلس با قانون گذاری مناسب ریل گذاری برای حرکت دولت به سوی پیشرفت و رفع موانع موجود انجام شود.

نماینده ولی فقیه در ورامین با بیان اینکه یک مجلس انقلابی باید همواره به مشکلات مردم توجه داشته باشد، افزود: حتماً می‌بایست برای عمل به وعده‌هایتان تلاش مضاعف داشته باشید و برای خدمت به مردم لحظه‌ای درنگ نکنید.

محمودی گلپایگانی توجه به سیاست‌های کلی نظام در قانونگذاری را مورد تاکید قرار داد و گفت: این مسیری که در آن گام نهاده اید مسیر مهمی است که باید در تمام امور رضای خدا را در نظر بگیرید که اگر رضای او در نظر گرفته شود خداوند یاری خواهد کرد.

کد خبر 6045235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha