۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۱

مدیرکل کمیته امداد گلستان خبرداد؛

آغاز پویش جشن نیکوکاری در گلستان

آغاز پویش جشن نیکوکاری در گلستان

گرگان-مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان از آغاز پویش جشن نیکوکاری در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، عیسی بابایی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در تقویم جمهوری اسلامی ایران از ۱۴ تا ۲۲ اسفند هفته نیکو کاری نام گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف کمیته امداد امام خمینی بحث جریان سازی و مردمی سازی خیر و احسان است که بر همین اساس در پایان هر سال ما جشن ملی نیکو کاری را برگزار می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان با اشاره به اینکه امسال کار برگزاری جشن نیکو کاری از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد، گفت: پویش اصلی ما از امروز در سطح استان آغاز شد.

وی از وجود ۳۳۵ پایگاه در سطح استان برای جمع آوری کمک‌های مردمی خبر داد و افزود: در روز پنجشنبه ۱۷ اسفند تعداد ۴۰ پایگاه در میادین اصلی شهرهای استان فعال خواهند شد.

بابایی اظهار کرد: در این مدت ۲۷۵ مرکز نیکوکاری با ما همکاری خواهند داشت و کمک‌های مردمی را جمع آوری می‌کنند.

وی با بیان اینکه در برگزاری برنامه‌هایی چون جشن عاطفه‌ها و جشن نیکو کاری آموزش و پرورش یکی از دستگاه‌هایی است که همیشه از این نهاد حمایت کرده است، افزود: زنگ احسان و نیکوکاری در روز یکشنبه در مدارس استان نواخته می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: سال جدید همزمان شده با ایام ماه مبارک رمضان که سعی داریم آشپزخانه‌های مهدوی را در شهرستان‌های استان فعال کنیم.

وی افزود: طی هدف گذاری‌های انجام شده بیش از یک میلیون و ۱۰۰ پرس غذای گرم و ۸۵ هزار بسته معیشتی برای محرومین در ایام ماه رمضان امسال تهیه و تأمین خواهیم کرد.

کد خبر 6046031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha