۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

رویدادهای فرهنگی شناسنامه‌دار خوزستان باید مستمر برگزار شوند

رویدادهای فرهنگی شناسنامه‌دار خوزستان باید مستمر برگزار شوند

اهواز- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با تاکید بر اجرای فعالیت‌های هنری و فرهنگی اثرگذار بر استان گفت: رویدادهای مهم و شناسنامه‌دار استان باید به صورت مستمر برگزار شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید منادی ظهر امروز دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر نهمین هفته فیلم و عکس اهواز که پس از ۲ سال وقفه مجدداً کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: در دوره‌ای که برگزاری رویدادها به دلایل متعدد به ویژه مالی سخت شده است، هنرمندان همچنان چراغ رویدادها را روشن نگه داشته‌اند.

وی بیان کرد: ظرفیت استان خوزستان در حوزه‌های مختلف به ویژه فرهنگ و هنر بسیار بالا است و با مراجعه به تاریخ فرهنگ و هنر این استان، قدمت و عمق آن، این ظرفیت مشخص می‌شود.

منادی در ادامه ورود حلقه‌های میانی در کنار دستگاه‌های اجرایی را برای اجرای امور لازم دانست و افزود: از ظرفیت حلقه‌های میانی باید در کنار دستگاه‌های دولتی بهره‌گیری شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان همچنین حلقه‌های میانی را افرادی متخصص و دغدغه مند خواند و گفت: هدف‌گذاری و اولویت بندی برای حلقه‌های میانی باید منجر به اجرای فعالیت‌های مؤثر و خلاقانه شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در راستای حضور هرچه فعال‌تر جوانان در انجمن‌های فرهنگی و هنری تلاش‌های لازم انجام شود، عنوان کرد: رویدادهای مهم و شناسنامه‌دار خوزستان باید به صورت مستمر برگزار شوند.

کد خبر 6046126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha