۱۴ اسفند ۱۴۰۲، ۱۸:۴۳

از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری انجام شد؛

نوسازی خودروهای عملیاتی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

نوسازی خودروهای عملیاتی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی

تبریز- مدیرکل امور عشایر استان آذربایجان شرقی از نوسازی و تجهیز خودروهای عملیاتی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی به تعداد ۱۲ دستگاه از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری خبر داد. 

به گزارش خبرنگار مهر، سیدمحمدحسن آل هاشم عصر دوشنبه در مراسم رونمایی این خودروها که اکبر فتحی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، محمدرضا کردلو، مدیرکل دیوان محاسبات آذربایجان شرقی و جمعی از مدیران سازمان حضور داشتند، گفت: به منظور سهولت خدمات رسانی به جامعه عشایری استان، ۱۲ خودروی فوتون دو کابین، با اعتبار بیش از ۲۲۰ میلیارد ریال از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری خریداری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه خدمات رسانی به عشایر در مناطق سنگلاخی است، این خودروها برای سهولت رفت و آمد همکاران و نیز تسریع در خدمات رسانی به عشایر زحمتکش استان تهیه شده که دو نوع گازوئیلی و بنزینی است و از استاندارد یورو ۵ برخوردار است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی نیز در این رونمایی گفت: با توجه به اینکه خدمات رسانی در مناطق کوهستانی برای جامعه عشایری نیازمند امکانات است، اصلاح ناوگان خودرویی اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی ضرورت داشت.

اکبر فتحی افزود: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته از محل مصوبات سفر ریاست جمهوری خودروهای با تجهیزات بالا برای خدمات رسانی همکاران اداره کل امور عشایر آذربایجان شرقی خریداری شد.

کد خبر 6046218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha