۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۳

پیش از ظهر امروز،

مراسم محوری روز درختکاری در موزه زاهدان برگزار شد

مراسم محوری روز درختکاری در موزه زاهدان برگزار شد

زاهدان- معاون میراث‌فرهنگی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان گفت: مراسم محوری روز درختکاری در استان به میزبانی این اداره کل در موزه زاهدان برگزار شد.

مجتبی سعادتیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: با هدف ترویج فرهنگ حفظ و احیای منابع‌طبیعی و با شعار «منابع طبیعی با مشارکت مردم، برای مردم»، مراسم محوری روز درختکاری به میزبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان و در محل موزه منطقه‌ای جنوب‌شرق با حضور مسؤولان استانی برگزار شد.

وی ادامه داد: این مراسم، با همکاری استانداری، صداوسیما و مشارکت بسیار خوب اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و به میزبانی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سیستان وبلوچستان برگزار شد و طی آن، توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای استاندار، فرماندار زاهدان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی شهرستان زاهدان تعدادی نهال در حیاط موزه زاهدان کاشته شد.

وی تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و تحقق برنامه کاشت یک میلیارد نهال در ایران انجام شد که میراث فرهنگی نیز به نوبه خود در تحکیم این سنت حسنه سهیم شده و قرار است طی روزهای آتی نیز تعداد دیگری نهال در ابنیه های تاریخی و موزه‌های سطح سیستان وبلوچستان غرس کند.

کد خبر 6046807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha