۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۳

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری:

همراهی مردم در حفظ محیط زیست مؤثر است

همراهی مردم در حفظ محیط زیست مؤثر است

شهرکرد-مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: حفظ محیط زیست برای همه مردم باید دغدغه باشد در واقع همراهی مردم در این راستا بسیار مؤثر است.

سعید یوسف پور در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: با نگاهی که شورای فرهنگ عمومی کشور نسبت به مسئله محیط زیست داشته است، به جز روز محیط زیست، ۱۵ اسفند نیز روز آموزش همگانی حفظ محیط زیست در تقویم کشور ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع حفظ محیط زیست نیازمند مشارکت افراد و آموزش همگانی می‌باشد تصریح کرد: از آنجایی که حفظ محیط زیست مورد توجه دولت و شورای فرهنگ عمومی کشور بوده است به همین مناسبت آموزش همگانی محیط زیست مقارن با روز درختکاری اعلام شده است.

یوسف پور با اذعان بر اینکه ۲۴ مناسبت محیط زیستی ملی و بین المللی داریم گفت: تلاش ما بر این است که از این ظرفیت‌ها برای آموزش در جامعه استفاده کنیم که در مسیر حفظ محیط زیست ما را همراهی کند که عمدتاً برنامه‌های آموزشی در این روز برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش ما بر این است که افراد مختلف با جنبه‌های مختلف اهمیت محیط زیست آشنا شوند و بتوانند ما را در راهی که در پیش رو داریم همراهی کنند.

یوسف پور خاطر نشان کرد: در تجربه‌های مشابه افراد مختلف فرهنگی و دانشجویان و نخبگان در آموزش حفظ محیط زیست ما را همراهی کردند.

وی بیان داشت: حفظ محیط زیست باید برای همه دغدغه باشد و نسبت به سال‌های گذشته در اولویت و حمایت قرار گرفته و مطالبه عمومی مردم شده و این نیاز به آگاه سازی دارد چراکه مردم گاهاً راه را اشتباه پیش می‌روند.

کد خبر 6046846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha