۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۳:۲۴

معاون استانداری سیستان و بلوچستان تاکید کرد؛

توجه به هشدارها برای ایمن ماندن از سیلاب پیش‌بینی شده

توجه به هشدارها برای ایمن ماندن از سیلاب پیش‌بینی شده

زاهدان- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان خواستار توجه به هشدارها و اطلاعیه‌ها توسط مردم برای ایمن ماندن از سیلاب پیش رو شد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور بیجار ظهر امروز سه شنبه، در جمع اصحاب رسانه با تقدیر از نیروهای جهادی و کلیه پرسنل و عوامل حاضر و فعال در مناطق سیل زده، افزود: بر اساس پیش بینی‌های هواشناسی، از دوشنبه شب تا چهارشنبه، سامانه بارشی جدیدی اکثر نقاط استان، به ویژه شهرستان‌های جنوبی را در بر خواهد گرفت و شدت این بارندگی‌ها در روز سه شنبه بیشتر خواهد بود.

وی ادامه داد: تاکنون به طور پیوسته در چند روز گذشته هشدارهای متعددی در خصوص وقوع بارش‌های رگباری به مردم اطلاع رسانی شده و با توجه به بارش‌های انجام شده، شرایط زمین تغییر کرده و خاک اشباع شده و بارندگی‌های جدید، قطعاً سبب خواهد شد سطح بیشتری از زمین در این مناطق درگیر سیلاب شوند.

این مقام عمرانی استان ادامه داد: دستگاه‌های مربوطه و خدمات رسان به صورت یکپارچه در حال فعالیت و تمامی ماشین آلات مورد نظر در نقاط پیش بینی شده مستقر هستند.

وی از مردم خواست ضمن توجه به تمام هشدارها و اطلاعیه‌های صادر شده در رسانه‌ها در مناطق سیل خیز اطراف رودخانه‌ها و پایین دست سد تردد نکنند.

کد خبر 6046925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha