۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۰

استاندار سمنان:

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات بیشتر از میانگین کشوری بود

مشارکت مردم استان سمنان در انتخابات بیشتر از میانگین کشوری بود

سمنان- استاندار سمنان مشارکت مردم استان در انتخابات یازدهم اسفند ماه را ۴۷.۶ درصد اعلام کرد و گفت: این مشارکت از میزان میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور رسانه‌ها ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم استان سمنان در انتخابات یازدهم اسفند ماه بیان کرد: مشارکت مردم در این رویداد ۴۷.۶ درصد بود که بیشتر از میانگین کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه میزان آرای باطله استان سمنان در انتخابات یازدهم اسفند ۱۴۰۲ پایین‌تر از میانگین کشوری است، افزود: این نشان می‌دهد که مردم استان در کنار مشارکت، به انتخاب صحیح نیز توجه داشته‌اند.

استاندار سمنان با بیان اینکه دامغان بیشترین میزان مشارکت در انتخابات را در استان به خود اختصاص داده است، تاکید کرد: مشارکت مردم دامغان در انتخابات یازدهم اسفندماه ۵۲.۴ درصد بوده است.

هاشمی با بیان اینکه مشارکت در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه ۴۱.۲ درصد بوده است، تاکید کرد: در حوزه انتخابیه شاهرود و میامی شاهد ۵۰.۸ مشارکت بودیم که از دوره قبلی بالاتر است.

وی با بیان اینکه مشارکت مردم گرمسار و آرادان نیز در انتخابات یازدهم اسفند ماه مجلس و خبرگان رهبری، ۴۸.۹ درصد بوده است، تاکید کرد: میزان مشارکت مردم دز انتخابات دور قبل مجلس شورای اسلامی نیز بیشتر بود.

کد خبر 6047105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha