۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳

رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) خبر داد؛

برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در البرز

برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری های نوین آموزشی در البرز

کرج- رییس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) از برگزاری رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی در این مجموعه خبر داد و گفت: ۱۰ ایده در این رویداد به عنوان برترین‌ها انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید داوود حاجی میر رحیمی بعدازظهر سه شنبه در حاشیه اختتامیه رویداد ملی کارآفرینی و فناوری‌های نوین آموزشی که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: این رویداد با هدف شناسایی نخبگان و کارآفرینان حوزه فناوری‌های نوین آموزشی برای نخستین بار در کشور در حال برگزاری است.

وی تشکیل شبکه کارآفرینان و نوآوران صنعت تکنولوژی آموزشی ایران و هدایت این شبکه به سمت فعالیت‌هایی که منجر به تقویت نظام آموزش و یادگیری کشور می‌شود، را از دیگر اهداف برگزاری این رویداد برشمرد و افزود: تکنولوژی‌های نوین آموزشی از جمله متاورس، هوش، واقعیت مجازی و … فناوری‌های نوینی هستند که می‌توانند به کمک نظام آموزشی کشور بیایند.

رئیس مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) بیان کرد: این تکنولوژی‌های نوین می‌توانند به ایجاد تحولات عمده در بخش‌های مختلف اقتصادی کشور نیز کمک کنند، از جمله در بخش‌هایی که نیاز بیشتری به فناوری‌های نوین وجود دارد، مانند بخش کشاورزی که دانش بنیان شدن آن از اولویت‌های توسعه امنیت غذایی کشور است.

حاجی میر رحیمی عنوان کرد: در این رویداد حدود ۷۰ ایده و فناوری به مرحله نهایی راه یافتند که از این تعداد ۱۰ مورد به عنوان برترین‌ها برگزیده شده‌اند که امروز از آنها تقدیر می‌شود. پیش بینی ما این است که برای سه نفر اول فضا و امکانات لازم در این مرکز فراهم شود. برای سایرین نیز به دنبال جذب اسپانسر و سرمایه گذار هستیم تا تجاری سازی ایده‌های آنها سرعت بگیرد.

کد خبر 6047124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha