۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۱

ربیس سازمان فضای سبز شهرداری بوشهر:

فعالیت‌های متعددی برای زیباسازی شهر بوشهر انجام‌ گرفته است

فعالیت‌های متعددی برای زیباسازی شهر بوشهر  انجام‌ گرفته است

بوشهر- رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: برای زیباسازی شهر بوشهر کارهای متعددی انجام‌گرفته است.

به گزارش خبرنگار مهر، ساسان محبی بعد از ظهر سه شنبه در آئین درختکاری در پارک لیل بوشهر به مناسبت هفته بوشهر اظهار داشت: کاشت درخت در بلوار شهید بیژن گرد جهت ساماندهی این بلوار صورت گرفته است و همچنین بالغ‌بر ۷۰ نوع گونه گیاهی در این بلوار کاشته شده است، با این کار بالغ‌بر ۶۰۰ میلیون تومان صرفه‌جویی صورت گرفته است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر تصریح کرد: بیش از ۷۰ سرویس نخاله برای ساماندهی پارک لیل جابه‌جایی صورت گرفت و کشت درختان شروع شد و همچنین روشنایی این پارک صورت گرفت.

محبی افزود: ساماندهی بلوار شهید قرنی نیز در دستور کار قرار گرفت و ۳۸۰ نفر نخل در این بلوار کاشته شد و همچنین ساماندهی بلوار آزادی نیز صورت گرفته است.

فعالیت‌های متعددی برای زیباسازی شهر بوشهر  انجام‌ گرفته است

وی بیان کرد: برای زیباسازی شهر بوشهر ۱۲ هزار متر ریسه کشی در شهر بوشهر صورت گرفته است و همچنین نصب پرچم، زیباسازی و دیوارنگاری دستاوردهای نظام از دیگر کارهای صورت گرفته به‌وسیله این سازمان بوده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: ساماندهی پارک دره ری‌شهر، نصب ۴ ست بازی‌های کودکان در منطقه یک و ۴ ست نیز در منطقه دو شهرداری، نصب ۱۹ ست ورزشی و پنج ست کامل وسایل بازی کودکان در پارک‌های آتش‌نشانی، شقایق، بیاتی، شغاب و مروارید از دیگر کارهای صورت گرفته به‌وسیله این سازمان بوده است.

کد خبر 6047244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha