۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۰:۳۷

امام جمعه ارومیه:

محور تمامی آیین‌ها و مناسبت های انقلابی مردم هستند

محور تمامی آیین‌ها و مناسبت های انقلابی مردم هستند

ارومیه- نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت:محور تمامی آیین‌ها و مناسبت های انقلابی مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدمهدی قریشی عصرسه شنبه در همایش استانی نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت های انقلاب اسلامی در ارومیه افزود: در پیاده روی اربعین، راهپیمایی ۲۲ بهمن، انتخابات و تمامی آیین ها و مناسبت ها مردم محور هستند و با شکوه تمام این مراسم را برگزار می کنند.

وی ادامه داد: این امر نشان می دهد که دین اسلام اساس حکومت را را بر روی مردم پایه گذاری کرده است.

حجت الاسلام قریشی اضافه کرد: راه اندازی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، تصمیم بجای امام راحل بود و در راستای ماندگاری مناسبت ها و مراسم انقلابی با مردم تلاش می کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: اگر مردم نباشد، حکومت تشکیل نمی شود و این مردم هستند که باعث تشکیل حکومت می شوند.

حجت الاسلام قریشی اظهار کرد: اجتماعاتی که در انقلاب اسلامی شکل گرفت و مراسم انقلابی که امروز برگزار می شود، نمونه ای از احیای امر عصمت و طهارت است.

زنده نگه داشتن ایام الله وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی هم دراین همایش گفت: اصلی ترین وظیفه این شورا زنده نگه داشتن ایام الله است؛ ایام الله از جمله اهداف جبهه باطل است و همواره به تقابل با آن می پردازد.

حجت الاسلام ناصر آقایی ادامه داد: دشمن در تلاش است تا اقدام به فراموشی و کتمان ایام الله انقلاب اسلامی کند و ما نیز در تقابل با این امر در تلاش هستیم.

وی اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از یادگارهای ماندگار امام راحل است و از جمله نهادهایی است که زیر نظر مستقیم ولایت فقیه اداره می شود.

وی افزود: این نهاد با امکانات ناچیز کارهای بزرگی انجام داده و در دفاع از انقلاب به رسالت اصلی خود عمل کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی ادامه داد: وظیفه اصلی دیگر این نهاد بستر سازی برای برگزاری مطلوب مناسبت ها و مراسم مختلف است.

وی افزود: این شورا هرجا که لازم بوده تصمیم گرفته و به مردم فراخوان داده و مردم نیز با حضور به موقع و همچنین تولید محتوا به ایستادگی در برابر استکبار پرداخته اند.

همچنین در این مراسم از نمایندگان و فعالان کمیته هایی اجرایی در ستاد دهه فجر قدردانی شد.

کد خبر 6047465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha