۱۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۱۳

منتخب مردم بهاباد در مجلس:

مشارکت انتخاباتی پیام پشتیبانی مردم از نظام را به جهان مخابره کرد

مشارکت انتخاباتی پیام پشتیبانی مردم از نظام را به جهان مخابره کرد

یزد- منتخب مردم بهاباد در مجلس دوازدهم گفت: مشارکت پرشور مردم در انتخابات، پیام پشتیبانی ملت ایران از نظام اسلامی را به جهان مخابره کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا صباغیان روز سه‌شنبه در جشن حضور پرشور انتخاباتی در بهاباد ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم ولایتمدار بهاباد در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: حضور پرشور مردم درانتخابات یازدهم اسفند زیر سایه شدیدترین بمباران‌های رسانه ای دشمنان انقلاب اسلامی برای تحریم انتخابات به دنیا این پیام را مخابره کرد که ملت ایران همیشه پشتیبان کشور و نظامشان هستند.

وی با بیان اینکه دوران انتخابات و رقابت به پایان رسیده و زمان همدلی، وحدت و رفاقت فرا رسیده است، افزود: رقابت انتخاباتی تا روز رای‌گیری بود اما اینک با پایان رقابت، دوره رفاقت، صمیمیت و همدلی آغاز شده است.

مشارکت انتخاباتی پیام پشتیبانی مردم از نظام را به جهان مخابره کرد

صباغیان ادامه داد: ما نمایندگان باید به نحوی در مجلس به وظایف خود عمل کنیم که مجلس روی ریل قانون قرار گیرد و در این مسیر حرکت کند تا بسیاری از مسائل و مشکلات حل شود.

نماینده مردم بهاباد و حوزه انتخابیه مهریز در مجلس یازدهم عنوان کرد: اولویت‌های مهم شهرستان باید ملکه ذهن مردم استان و شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه بافق و بهاباد در مسیر همدیگر قرار دارند، افزود: اولویت‌های هر دو شهرستان در برخی موارد نظیر احداث کشتارگاه صنعتی مشترک است که باید به شکل ویژه‌تری پیگیری شود.

مشارکت انتخاباتی پیام پشتیبانی مردم از نظام را به جهان مخابره کرد

صباغیان، عمده اولویت‌های شهرستان بهاباد را تکمیل جاده بهاباد به نایبند، دو بانده شدن محور بهاباد به بافق، احداث بیمارستان ٩۶ تختخوابی بهاباد، احداث دو بانده شدن محور بهاباد چادرملو و احداث خط آهن بافق به بهاباد و نایبند و اتصال این خط ریلی به شرق کشور برشمرد و گفت: با تمام توان تلاش می کنم این اولویت‌ها را بررسی و مسیر اجرای آنها را هموار کنم.

گفتنی است؛ مراسم جشن پیروزی و حضور پرشور مردم در انتخابات با حضور نماینده منتخب مردم بهاباد در مجلس، فرماندار، معاونان فرماندار، بخشداران مرکزی و آسفیچ و اقشارمختلف مردم و هواداران در مسجد جامع بهاباد برگزار شد.

کد خبر 6047485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha