۱۶ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

مسئولان در میدان گره گشایی از امور مردم باشند

مسئولان در میدان گره گشایی از امور مردم باشند

بیرجند-رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: مردم در انتخابات وظیفه خود را انجام دادند و حال مسئولان باید در میدان گره گشایی از امور مردم باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محسن مشرفی صبح چهارشنبه در همایش نقش مردم در هندسه مراسم و مناسبت‌های انقلابی اظهار کرد: مردم ایران همواره حماسه ساز بوده‌اند و حکومتی زیر سایه دین را تشکیل دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: وقتی حرف از مردم زده می‌شود مقصود همه مردم ایران بدون در نظر گرفتن پست‌ها و سمت‌های اعتباری است.

مشرفی اظهار کرد: حتی طبق فرهنگ قرآنی کارگزاران نظام دینی از خود مردم هستند و جایگاه خاص و ویژه ای ندارند که این مهم را باید مد نظر قرار داد.

وی با اشاره به نقش پشتیبانی مردمی در حراست از انقلاب بیان کرد: امام (ره) فرمودند با جرأت می‌کنم توده‌های میلیونی مردم ایران از مردم حجاز در عهد پیامبر (ص) بهتر هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: حال که مردم در انتخابات وظیفه خود را به خوبی انجام دادند ما مدیران نیز باید در میدان برای مردم کار و تلاش انجام دهیم که این مهم نیاز به بازنگری برخی مسیرها دارد.

مشرفی اظهار کرد: باید انس بیشتری در جامعه با قرآن و مساجد وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سند تحول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی یادآور شد: در این شورا همه ما با همدیگر کار و تلاش در مناسبت‌های مختلف انجام می‌دهیم.

کد خبر 6047785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha