۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۵۲

استاندار آذربایجان شرقی:

نیروگاه تبریز به سیکل ترکیبی تبدیل شود

نیروگاه تبریز به سیکل ترکیبی تبدیل شود

تبریز-استاندار آذربایجان شرقی گفت: اگر نیروگاه تبریز به سیکل ترکیبی تبدیل شود، مصرف آب مدیریت می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی در دیدار اعضای هیأت مدیره انجمن فولاد استان با وی، گفت: اگر نیروگاه تبریز به سیکل ترکیبی تبدیل شود، مصرف آب مدیریت می‌شود، آلودگی هوا کاهش می یاید، ناترازی برق کاهش یافته و بهره وری افزایش می‌یابد.

رحمتی با بیان اینکه انتظار ما از انجمن فولاد سرمایه گذاری در حوزه نیروگاهی است، افزود: اگر بخواهیم در تولید فولاد، مشکل برق مرتفع شود، خود انجمن باید مستقیم وارد شود و ما نیز در مدیریت استان حمایت‌های لازم را انجام خواهیم داد.

وی گفت: انجمن باید مسائل را شناسایی و آسیب شناسی کرده و برای آنها راه حل مناسب ارائه کند.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: سخن آن انجمنی شنیده می‌شود که به مسائل نگاه جامع داشته باشد؛ چرا که اعضای انجمن بازیگران و فعالان عرصه اقتصادی و صاحب نظر در این عرصه هستند.

رحمتی با بیان اینکه فولاد و معادن فلزی در آذربایجان شرقی یک ظرفیت بزرگ است، اظهار داشت: زنجیره ارزش تولید و زنجیره تأمین تولید در آذربایجان شرقی باید راهبری شود؛ اگر گاهی ظرفیت‌ها به طور کامل مورد استفاده قرار نمی‌گیرد به این دلیل است که زنجیره تولید به خوبی تنظیم نشده است.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد باید به مردم واگذار شود، اظهار کرد: سهل ترین راه توسعه کشور اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی است.

کد خبر 6048874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha