۱۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

همزمان با بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛

همدانی‌ها رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو شوند

همدانی‌ها رایگان در کتابخانه‌های عمومی عضو شوند

همدان-مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: به مناسبت بیستمین سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی، همه علاقمندان می‌توانند به صورت رایگان در کتابخانه‌های سراسر استان عضو شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی اظهار کرد: ۱۷ اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است و امسال بیستمین سالگرد تأسیس این نهاد فرهنگی اجتماعی را پشت سر می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعددی به این مناسبت در نظر گرفته شده است افزود: عضویت رایگان، کتابخانه گردی، کاشت نهال، نظامی خوانی و انواع رویدادهای فرهنگی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان با تاکید بر اینکه طرح عضویت رایگان در کتابخانه های عمومی سراسر استان برگزار می‌شود تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند امروز ۱۷ اسفندماه ۱۴۰۲ با مراجعه حضوری به هر یک از کتابخانه‌های عمومی، به صورت رایگان عضو کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شوند.

وی افزود: مخاطبان همچنین می‌توانند با مراجعه به سامان ه سامان و پرتال‌های کتابخانه‌ای و دریافت کد تخفیف عضویت رایگان، به عضویت کتابخانه مورد نظر خود درآیند.

زارعی تاکید کرد: اعتبار کدهای تخفیف عضویت رایگان تا ۲۹ اسفند ماه خواهد بود و فهرست پرتال کتابخانه‌های عمومی در سامانه مدیریت کتابخانه‌های عمومی نیز در نشانی www.samanpl.ir در دسترس است.

کد خبر 6048893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha